ej utebliven mens?

C

Celise

Hur vanligt är det att mensen inte uteblir i början av graviditet? Haft en väldigt konstig mens precis där det började som vanligt, sedan var det inget i några dagar, sen började det igen, och som lite blod-aktiga tjocka flytningar.
Jag är graviditetsnojig. (för ung för att vilja få barn nu)...
Känner mig så töntig med hysterin.
Men tycker att jag är ganska svullen om magen, och det bara känns som att det skulle kunna vara något.. :crazy:
måste testa mig ganska snart, men tänkte om någon hade svar på frågan iaf :)
 
Sv: ej utebliven mens?

Inte vanligt alls tror jag. Ta ett test om du är osäker!

Jag fick inte mens när jag vart gravid (februari) , men sen ungefär vid den tiden jag skulle fått mens 2a ggr (mars) fick jag en pytte pytte liten blödning, syntes knappt, och det var troligvis för att moderkakan flyttade på sig.


Svullen om magen blir jag alltid vid mens, vid min 1a mens efter förlossningen trodde jag att jag var gravid igen innan jag kom på varför jag var svullen ;)
 
Sv: ej utebliven mens?

Hoppas att jag inte skrämmer dig nu :D
Jag hade små blödningar de två första månaderna vid ungefär den tid då jag skulle haft mens, dock väldigt sparsamt.
Detta gjorde att jag inte insåg att jag var gravid förräns jag var i vecka 6. Lite chockartat att inse att det var så pass långt gånget.... :eek:
 
Sv: ej utebliven mens?

Vecka 16 menar du väl? Gravidietsvecka 6 är ju ungefär 2 veckor efter man skulle fått mens om man inte var gravid.
 
Sv: ej utebliven mens?

Äsch, slant på tangenterna, vecka 9 skulle det vara :)
 
Sv: ej utebliven mens?

Okey, (haha och jag och matte, hur många veckor är det på en månad :angel:) Jag fick en blödning runt v.10 om jag räknar efter. Men hade som jag skrev ingen mens innan det och då plussade jag.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej, ny här på forumet hoppas att dessa frågor är ok att ställa. Tänker att det kanske finns någon här att prata lite med om detta...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 874
Senast: Tora
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 504
Senast: Sassy
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 904
Senast: Bapelsin
·
Kropp & Själ Jag har total ulcerös kolit, går på Remsima var sjätte vecka och så Asacol. Är i ett skov just nu. Frågan är nu lite mera ni som har...
Svar
4
· Visningar
787
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp