egen räknare

ameo

Trådstartare
Moderator
Någon som har ett färdigt script till en räknare till hemsidan?
Och som kan tänka sig att dela med sig... ;) :p

Vi har en egen webserver där min nya sajt kommer ligga, så småningom (snart färdig - kolla i min profil efter adressen. När telenordiaadressen är borta är nya sajten klar...) och jag skulle gärna vilja kunna hålla koll på hur pass välbesökt min sajt är. Och tycker det vore lite kul med en "egen" räknare! :) Den behöver inte nödvändigtvis vara synlig, bara jag själv på något sätt kan se hur många besökare jag har. :)
 
Om du lägger upp din egen webserver så har du redan inbyggda räknare och analysverktyg. Du behöver inget script - och så får du mycket mera utförlig information.

Använder du till exempel Apache så är det bara att titta i de extra directories som den skapar så finns det information där. Tror den heter "mngt" eller något liknande.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Va några år sen jag va aktiv här i hunddelen men nu har det börjat rycka ordentligt i hundsugsnerven och även om det är nått år tills vi...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 922
Senast: Hedinn
·
Hundavel & Ras Så, det finns ju en sökfunktion men det är så klart roligare att skapa en helt egen individuell tråd som handlar om bara mig och mitt...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 744
Senast: Takire
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 332
Senast: AlmostEasy
·
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
7 246

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp