Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Denna smulpaj med flingsalt är suverän.Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
Läste tacoäpple ochtänkte att det lät väldigt äckligtJag brukar göra sockerkaka i långpanna med äppelbitar rullade i kanel i. Med eller utan marsansås.
En annan som jag inte trodde jag skulle gilla är toscaäpple med vaniljglass. Man urholkar och skalar ett äpple, strör över hackad mandel och in i ugnen.
Det hade jag inte ens funderat på att prova om någon skulle föreslagit. Snarare undrat hur det stod till där uppeLäste tacoäpple ochtänkte att det lät väldigt äckligt![]()
Det är gott med lite syrligt äpple i tacos iofs.Läste tacoäpple ochtänkte att det lät väldigt äckligt![]()
Lataste för en vardagsefterrätt är att kvarta äpplena, hälla över kanel och lite, mycket lite, socker och ställa in i ugnen tills exploderar och äta med lite vispad gräddeSå, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
Ja det har jag alltid. Granny Smith ska det va. Men som efterrätt med glass lät det sådärDet är gott med lite syrligt äpple i tacos iofs.
Hälsningar,
Team frukt-i-mat
Om man bara vill bli av med äpplena rätt och slätt så verkar de fungera rivna i sockerkaka lika väl som morötter eller squash, i mitt enda experiment med det gav de dock ingen direkt effekt. Dvs resultatet smakade sockerkaka.Så, shoot! Vilket är ditt bästa recept på äppledessert?
Bra tips, men har inga egna äpplen. Ska köpa till en efterrättOm man bara vill bli av med äpplena rätt och slätt så verkar de fungera rivna i sockerkaka lika väl som morötter eller squash, i mitt enda experiment med det gav de dock ingen direkt effekt. Dvs resultatet smakade sockerkaka.
Ah, Äppelpaj med Granny Smith ovanpå pajdegenBra tips, men har inga egna äpplen. Ska köpa till en efterrätt![]()
Den låter supergod! Spelar det nån roll vilka äpplen man gör på? Tycker du också att den blir för söt med mängden socker som står i receptet?Denna smulpaj med flingsalt är suverän.
https://www.ica.se/recept/varldens-godaste-appelsmulpaj-714125/
Tack. Har dock lite obehag för flytande russin, så du behöver inte letaÄppelsoppa är gott också. Äpplen, lingonsylt, russin och kanel. Den äts kall och är supergod.
Har inte receptet men kan fixa om intresse finns.
Den låter supergod! Spelar det nån roll vilka äpplen man gör på? Tycker du också att den blir för söt med mängden socker som står i receptet?