Efterlysning bukefalist

Hero

Trådstartare
Jag hade kontakt med en tjej på buke här för ett antal år sen som jag tappade kontakten. Jag har för mig att jag hade henne på icq på den tiden då de va vanligt och sen när alla övergav det så försvann hon.
Hon är från Sundsvall men flyttade till holland med sin kille för att plugga, hon var kort typ 160 och hade en liten hund. Jag har för mig hon hette Emma. Men jag kan inte svära på det...
Känns bara trist att vi tappade kontakten.

Jag hade kontakt med en tjej på buke här för ett antal år sen som jag tappade kontakten. Jag har för mig att jag hade henne på icq på den tiden då de va vanligt och sen när alla övergav det så försvann hon.
Hon är från Sundsvall men flyttade till holland med sin kille för att plugga, hon var kort typ 160 och hade en liten hund. Jag har för mig hon hette Emma. Men jag kan inte svära på det...
Fan jag tror att jag vet vem du menar men kan inte för mitt liv komma på vad nicket var. Ska klura och återkomma!

Elly?

Vad jag kan se finns det ingen medlem på buke som heter Elly, fast hon kanske inte har kvar sin användare?

Nej, men tack ändå.
Vad jag kan se finns det ingen medlem på buke som heter Elly, fast hon kanske inte har kvar sin användare?
Men tror hon stavade _Elly_ vid närmare eftertanke :)

haha, ja hon är trevlig och hon hade dreads för 6 år sen också om jag inte minns fel...

Är nog 3-4 år sen jag såg henne sist, nere i S-svall på hundutställning, samt hennes dp i cammoklädsel om jag minns rätt. Hur frän som helst.

Hehe, oki. Tyvärr, fick jag aldrig tillfälle att träffa henne. Vi prata om det men hon hann flytta innan. Addad på fejjan iaf... Får vi se om hon kommer ihåg mig.

Hon hade faktiskt läst den här tråden, så hon lär nog se din hälsning :)
Jag antar att det finns ett ordspråk som säger. En gång buke:are.......alltid....

Ja. jag har lite svårt att se att man aldrig skulle komma tillbaka hit och kolla faktiskt. Ibland gör de nya konton vilket är superkul då man får veta hur deras liv ser ut :) finns många bukare man saknar!

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 653
Senast: Whoever
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Förlåt om dethär blir dåligt skrivet men det är bara tankar som jag vill få ut om vän skap och sånt. Men ja jag blev ju mobbad i skolan...
Svar
16
· Visningar
1 466
Senast: LiviaFilippa
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 702
Senast: LovingLife
·
Relationer Med inspiration från pepps tråd om att gå på barnkalas för vänners barn, jag har ett dilemma och vet inte om det är jag som resonerar...
2 3
Svar
53
· Visningar
7 489
Senast: Kiwifrukt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka