Island!
Kanske besöka Stockholm för första gången också.
Köpenhamn, äta på dyr restaurang och sedan ta tåget hem
Kanske besöka Stockholm för första gången också.
Köpenhamn, äta på dyr restaurang och sedan ta tåget hem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Under pandemin har flera önskemål om nya resmål ploppat upp i diskussioner här hemma.
Jag och dottern vill bla åka till Skåne, jag vill visa henne mitt barndoms Österlen och mina pärlor som jag kom ihåg dom.
Dottern vill åka till Svalbard och uppleva vilda isbjörnar och vi vill åka till Norge på valsafari. Uppleva norrskenet i norr ligger också högt på önskelistan.
Vilka resmål drömmer ni om?
No problem! Ska bara fråga shiban först.Ta med mig!
men åk själv!Jag vill till Skottland, London, Rom, Pompeji. Grekland och Västindien.
Västindien kan jag nog bara fortsätta drömma om. Kostar för mycket. Men eventuellt skramla ihop till Grekland skulle kunna funka. Men lär nog inte komma iväg för den enda som vill åka med ska promt ha med sin unge och då stannar jag hellre hemma.
Alldeles för feg och så blir det bara att jag stressar för att jag känner mej obekväm.men åk själv!
Krakow är en VÄLDIGT trevlig stad, och Auschwitz gjorde ett starkt intryck på mig.....Jag vill åka typ överallt. Det finns många platser på min lista och jag saknar resande så att det svider i mig. Bara det faktum att 2020 var det första året i mitt liv som jag inte var utanför Sveriges gränser
Men mina närmaste förhoppningar är Krakow inkl Auschwitz och gruvan samt någon resa till solen. Destination får styras av när på året som det är möjligt.
Jag vill till Skottland, London, Rom, Pompeji. Grekland och Västindien.
Västindien kan jag nog bara fortsätta drömma om. Kostar för mycket. Men eventuellt skramla ihop till Grekland skulle kunna funka. Men lär nog inte komma iväg för den enda som vill åka med ska promt ha med sin unge och då stannar jag hellre hemma.
Ja, jag tycker Pompeji är jättespännande. Är väldigt intresserad av historia och Pompeji är ju verkligen nått särskilt.Åh Pompeji! Dit måste jag... Har pratat om det sen jag var tonåring. Nästan lika länge som jag pratat om att åka till Lexington (men där var jag faktiskt 2019).
Åk till Grekland själv, det är garanterat mysigt!