Så här spenderade jag gårdagen.
07-ish väcktes jag av kaffedoft. Världens finaste sambo pussade lite på mig också.
Runt 8 skulle han åka och jobba, jag var inte det minsta avis.
I hopp om att ta mig i kragen, hitta energi och rasta kameran så traskade jag ut i skogen runt 9.
Runt 10. Nykläckta kalvar kan vara det sötaste som finns!
Vid 11 någonstans hade jag fortfarande inte tagit mig någon längre sträcka, orkat fokusera tillräckligt för att plåta något spännande eller hittat ny energi. Så jag gick hem.
12:00. Däckad i soffan framför lite repriser i ridsport. Bättre!
13:00. Kan inte bara sitta stilla men vill fortfarande inte resa på mig. Löser problemet med lite bildredigering.
14-ish till 15-ish tittar jag på mer hoppning och försöker få kläm på alla läskiga funktioner i min nya mobil. Jag är inte imponerad av Android so far.
Runt 16 hade koffeinnivån nått tillräckliga höjder för att få mig att tröttna på soffan. In till Lund för parkhäng!
17-18 Hittat bra, barnfri och lagom skuggig plats att slöa på.
Det är viktigt att äta nyttigt, har jag hört.
19:00 Hemma igen och eftersom jag helt plötsligt fick väldigt svårt att sitta stilla så blev det en till promenad, den här gången med sällskap.
20:00 Det syns inte, men marken här var allt annat än fast.
21:00 Dags att bära in ved så det inte är kallt i morgon bitti, tänkte jag och glömde självklart tända en brasa...
22:00 Avslutas dagen med Fucking Åmål (med engelsk undertext bara för att) och jag kravlade mig från soffan till sängen när filmen var slut. Det blev det ingen bild på.