HURRA! Jag kom typ ihåg alla timmar. Det börjar bra med bilderna. Sen råkade jag bli lite berusad (
) och bilderna är något färre och suddigare. Meeeen iallafall: här har ni Stalones påskafton!
09: vaknar och kollar ut på det sjukt peppiga vädret!
10: har degat i sängen en timma. Nu är det dags för dusch! På bild ser vi mina absoluta favorittofflor
11: äter något sen frukost bestående av bacon och ägg. Framför buke såklart!
12: har nu sminkat mig och sitter på balkongen. Hej hej till buke från Stalone!
13: är nu hemma hos syster och svåger. Ser sjukt läskig bild på min släkt. WTF?
14: hänger på ett berg med fin utsikt över Gamlestan. På bild syns sambo (till vänster) och svåger (även sambons bror
) till höger. Här pratar vi politik, vad den sista måltiden skulle bestå av och hur dåligt telefonsex skulle vara om en hade det över komradio.
17: Jag hängde på berget i flera timmar så bilden ovan får symbolisera 14-17. Men sen så gick vi ner och jag såg något jag tyckte var ganska skoj
18: Hemma hos syster och svåger. Ser en fin bild på mig själv som de har uppsatt på anslagstavlan
22: Nu är det ett hopp igen pga öl och gjorde samma sak i några timmar. Här är jag iallafall på vagnen på väg ut mot krogen!
23: Här sitter mina godingar
Vi pratar fotboll, om Jesus egentligen inte dog utan var bakfull pga kan göra vin av vatten??? och om hiphop.
00: JÄTTEsuddig bild. Skyller på att det faktiskt var mörkt. Jag iallafall och finkompis!
02: Har kommit hem. Jag och sambo youtubar feta låtar och säger dåliga ordvitsar om påsk (påsktraumatisk stress, pås-kaftan osv osv. Mycket dåligt alltihop
)
03: Nu ska jag sova! Godnatt buke!