Eftersom jag inte kan sova kan jag lika gärna lägga upp min söndag, denna gång försökte jag ta varje bild exakt på klockslaget varje timme:
09.00: GOD MORGON!
10.00: Skitpigg, morgonfrilla och kaffe. Superavancerad frukost bestående av... En passionsfrukt. Och kaffe.
11.00: Färdigfixad och tittar på Johan Glans world tour of Skandivaien (och det skulle stå Skandinavien men jag kan inte stava klockan fyra på morgonen). Och nej, jag rekommenderar inte att flusha tänderna med munskölj samtidigt som ni tittar på standup. Det klaffar liksom inte riktigt så bra.
12.00: Ute och åker i min superpimpade fjärilsbil
13.00: Anlänt till destination, kramat folk och pratat lite skit för att sedan få en bok om självförsörjning från typ 1672 (okej inte riktigt) stucken under näsan. Så läste på om fårklippning med fårsax. Nu är jag PRO!
14.00: Sitter ute i den supervarma solen och pratar om världsekonomi, våldtäkter, Johan Glans och skägg. Det är dock lite svårt att vara helt seriös iklädd kinahatt.
15.00: MAAAAAAAAAT
16.00: Tittar på gamla foton, på mig själv som bebis och på min snygga mamma när hon var lika gammal som jag är nu och pratar om att min morfar såg ut som Pettson på 90-talet. Nu har han blivit gråhårig och bytt skägg, så nu ser han ut som Einstein. Le moi är den lilla tjocka:
17.00: Käkar efterrätt och kommer på lösningar på världsproblemen. Diskuterar rumänska tiggare, Greklands ekonomi, andra världskriget och Hitlers mustasch.
18.00: Ute och åker igen. En miljon söndagsåkare och jag. På en söndag. Nästan oförskämt!
19.00: Pussar på får
... Och bestämde att jag ska tälta i fårhagen i helgen because fårberoende.
20.00: Lyckades få grabbarna grus att sitta samtidigt i mer än två sekunder för första gången i mitt liv. Det förhindrade dem dock inte från att se efterblivna ut.
21.00: Åkt bil igen. Hamnat på city gross. Extremt fantasifull inhandling.
22.00: Skulle städa, meneh. Bara buka lite först.
23.00: Vi kan ju alltid låtsas att jag städade. Mvh bara-ett-avsnitt-PrisonBreak... till...