Edsbyritten - ca 2,5 timmar från Stockholm

Lina E Jonsson

Trådstartare
Snart är det dags för Edsbyritten. Hoppas att det är många som planerar att komma till oss och rida i vår vackra natur. Alla är hjärtligt välkommen i alla fall!!

Sv: Edsbyritten - ca 2,5 timmar från Stockholm

Hej! Hoppas att ni får många deltagare :) Kanske kommer vi nästa år, vi får se!

Oh, jag har släkt i närheten av Edsbyn och har länge drömt om att få rida där :love: Men jag är hästlös så jag kommer inte ;) Men jag bara älskar hälsingland. Det perfekta landskapet att rida distansritt i :love:

Nu var du väl lite optimistisk med körtiden? Eller är det Eniros kartservice som är pessimistisk? ;)

Jag har dock bara hört väl om förra årets ritt! Hur skulle du beskriva banan så att man får en hum om hur den är?

Nu var du väl lite optimistisk med körtiden? Eller är det Eniros kartservice som är pessimistisk? ;)

Jag har dock bara hört väl om förra årets ritt! Hur skulle du beskriva banan så att man får en hum om hur den är?

Hejsan

Jag och flera andra som jag pratat med åker i alla fall härifrån till Stockholm på ca 2,5 timmar. Beroende på hur mycket man stannar efter vägen. Det kanske tar längre tid att åka hit. ;)
Banans underlag är varierat med grusvägar, stigar och skogsvägar. Bilder finns på hemsidan. Gå in på tävling, distansritt och sedan Edsbyritten.

Planen var att rida hos er, men vi blev bjudna på bröllop den dagen.. Får bli nästa år istället =)

Liknande trådar

Hemmet Vi har, av flera olika orsaker, börjat ha lite tankar kring att eventuellt flytta och "byta stad", men har lite svårt för att veta var...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 803
Senast: MML
·
Skola & Jobb Jag jobbar delade pass och har egentligen ganska många timmar ledigt varje dag - men spenderar dem på att vara trött och stressad över...
2
Svar
30
· Visningar
1 828
Senast: Migo
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 079
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 120
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar