E-kort/elektroniska vykort

hagel

Trådstartare
Hmm, jag brukar vara en hejare på att googla men nu gick jag bet ;).

Letar efter någon sida där man kan göra e-kort med egna bilder. Min brorsdotter fyller fem år idag och vi bort långt ifrån varandra :).

Helst gratis och med inte alltför fula "mallar"!

Någon som har tips :)?

Hmm, jag brukar vara en hejare på att googla men nu gick jag bet ;).

Letar efter någon sida där man kan göra e-kort med egna bilder. Min brorsdotter fyller fem år idag och vi bort långt ifrån varandra :).

Helst gratis och med inte alltför fula "mallar"!

Någon som har tips :)?

Posten har en tjänst där man gör korten på nätet och sedan skriver de ut och lägger i mottagarens postlåda. Riktigt smidigt, men det hjälper ju inte om du vill att det ska vara framme idag iofs.

Posten har en tjänst där man gör korten på nätet och sedan skriver de ut och lägger i mottagarens postlåda. Riktigt smidigt, men det hjälper ju inte om du vill att det ska vara framme idag iofs.

Gud, vad smart! Kanske blir ett sådant istället då :). Hon skulle nog gilla att få post i lådan så mycket att det inte gör något att det blir lite försenat!

Kikar på det, tusen tack!

brukar faktiskt använda Postens tjänst även när jag är utomlands och ska skicka vykort. Funkar perfekt! Slipper leta vykort, något ställe som säljer frimärken för att sedan få vänta och vänta för att slutligen kommer vykortet hem två veckor efter en själv ;)

Nu väljer jag själv bild, betalar å klart i appen och sedan kommer vykortet en el två dagar efteråt :)

Hej!

Postens ska vara riktigt bra. Mina föräldrar använder den när dom är utomlands för att skicka vykort som kommer fram snabbt :-). Tar egna bilder och vips är dom i vår brevlåda :-)

/Lavinia

Tack för tipset allihop!
Tror att kortet blev hur bra som helst! Jag är dessutom fånigt stolt över att jag till och med lyckades klämma ur mig ett födelsedagsrim :D.

Hoppas gullungen blir glad :).

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 207
Senast: Juli0a
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 448
Relationer Jag är i en lite knepig situation angående en vän som vill komma och hälsa på.... Kort intro: vi var jobbkollegor när jag först kom...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
13 121
Senast: Saeta
·
Hästvård Hej. Har nyss bytt hagkompis till min lekfulla 5åring. Innan så gick han med en 2 år äldre häst som tydligt var ledaren i hagen. Dom...
Svar
3
· Visningar
1 660
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama