DWR´s tävling 6-8 Juli

Sv: DWR´s tävling 6-8 Juli

Några till...Marie och Moonlight Shadow.... :D

IMG_2805.jpg

IMG_2802.jpg

IMG_2806.jpg

:rofl:Ja , jag tycker i o f att det är jättekul att vara funktonär! Men alla förväntar sig att jag ska tävla. Min sambo var jättebesviken att det inte blev något i helgen. :smirk:

Ser fram emot bilderna!!

Aha, vad det det ni höll på med efter grillningen? Såg att ni låg i gräset utanför ridhuset. Trodde ni skulle komma in och äta lite mera....Jättetrevligt att träffa er iallafall. Ni från SCW var jätteduktiga i helgen. Håller tummarna för er i fortsättningen.

Vi hade iallfall jätteroligt, även om vi stupade i säng på lördagen...Man blir glad i hela sig liksom...:rofl:

Jajemen, här ska tränas! :rofl: Vem är du då? pratade jag med dig?

Det var jag som frågade om ni skulle komma upp igen på grillkvällen då ni gick ner och "tränade" i gräset:). Annars var det nog jag som pratade mest med allt o alla (speaker, den som sitter till vänster på ditt första kort i den här tråden).

Såg när du kom på lördagen, du mötte oss när vi var på väg att åka..... ;)

Ni var jätteduktiga! (klart att det gick så bra när du fick låne en så fin curbstrap :rofl:;))

nej, jag hade tänkt åka till nationals då, men måste nu inse att tiden inte räcker till. Får nöja mig med lite färre tävlingar i år, och hoppas att vi har hunnit landa mer till nästa år. SM blir det ju förstås i år. Och Harvest är inplanerad.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 179
Senast: Bison
·
Hoppning Hej! I helgen ska jag tävla min första cup som går i LC. Jag har haft min nuvarande ponny i ett år och utbildat honom från att vara fel...
Svar
1
· Visningar
1 953
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Det allra bästa jag vet är djur, förr tränade jag hästar men har lämnat hästlivet och är nu hängiven hundägare. Jag ÄLSKAR att träna...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 377
Senast: Sonic76
·
Tävling Ja, ni ser ju rubriken. Jag sitter och kollar på vårens tävlingar och eftersom jag håller på med lite olika grenar blir det ju en hel...
Svar
2
· Visningar
2 492
Senast: Fossing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg