DWR´s tävling 6-8 Juli

Sv: DWR´s tävling 6-8 Juli

Tack ska du ha, nej inte roligt men ganska väntat...Hon kommer dock att gå kvar över sommaren, har inte ont vid lätt arbete och mår bra av att röra sig, så jag kommer att ta bort henne till hösten...
Klart att vi kommer ut i höst, sen kanske jag dyker upp som åskådare också och hejar på dig!!!!

Förresten, du blir väl med på våran tävling den 14 juli????;)

Jag ska åxå dit å göra bort oss lite på halter klasserna.:angel:
Vi blir med fre å lörd.Det är hennes första tävling..så det ska bli spännande å se...

Ja visst kommer jag på eran tävling den 14 juli,men då är det varmblodet som får hänga med ut.:banana:
Jag har postat anmälan idag!!
Kommer du upp till rättvik ändå o kollar läget?

*kl*

Jag dammar av denna tråden igen...:D

Nå, ni som ska vara med.... Hur känns det nudå?? Är ni i storform?? :bump:
Själv har det gått nästan för bra på träningarna på sista tiden så det är inte helt omöjligt att Reykur tycker att han har varit snäll nog länge och pekar "f*ck you" åt mig i första klassen....:rofl:

Åskådare då... Någon som ska dit å kolla??

Jag åker nog upp om bilen går igenom besiktningen:o, på fredagen och kollar vilket motstånd jag hade fått....

Kanske kan meddela att jag var där idag med min 2 åring på showmanshipen, 1a klassen:)
Han skötte sig super för att vara första gången på tävlingsbana för honom (och 2a för mig) och vi kom 4a:banana:

alla som ska vara med i rättvik i helgen. LYCKA TILL!!!:)

Kanske kan meddela att jag var där idag med min 2 åring på showmanshipen, 1a klassen:)
Han skötte sig super för att vara första gången på tävlingsbana för honom (och 2a för mig) och vi kom 4a:banana:

Vem var du då??? :D
Var där som hästskötare åt Elin och hennes båda fyrbeningar Kryddan och Betty....:D

Hej, nu har man kommit hem o återhämtat sig efter fre o lördagens tävling.
Är så jätte nöjd och lycklig att man svävar på små rosa moln..:bump:vi fick en 1a plac i western riding o en tredje i wh,men är nästan mest nöjd över allt annat runt omkring ..att ha varit på ett nytt ställe o sett massa nya saker..nu ska killen få vila ett bra tag och bara gå o ha det bra!!
Lenita-Jag träffade dig o Elin i alla fall,det var jag med tinkern..Hur gick det för erat lag i wa? Vi åkte hem vid tolv tiden i lördags så vi såg inge mer av tävlingarna..Hälsa Elin!!

Hur gick det för hotlanders där uppe har inte fått någon info än. är nyfiken? ;) Måste ha varit skönt för Elin att ha hästskötare med sig beundra henne när hon var till WWR:s tävling två hästar och själv. tufft gjort:bow:

Vem var du då??? :D
Var där som hästskötare åt Elin och hennes båda fyrbeningar Kryddan och Betty....:D

Ah visst kom hon med Kryddan 3a i Showmanshipen?
Jag var hon med lilla bruna quartern HH Hes Mr Tom Tucker :) Fick en röd rosett.
Dig såg jag tyvärr inte:confused:

:eek::eek::eek:

SHIIT vad maffig han har blivit! :d

Tusan vilken snygging! :love:
´
Benen är ju som timmerstockar om man gämför med fibus!

Ah visst kom hon med Kryddan 3a i Showmanshipen?
Jag var hon med lilla bruna quartern HH Hes Mr Tom Tucker :) Fick en röd rosett.
Dig såg jag tyvärr inte:confused:

Yupp, det stämmer... :D
Aha, kul för er...:D
Om du såg en mörkårig människa i lila t-shirt som hade en stor kamera i näven i collectringen så var det jag....:angel: ;)

Hej, nu har man kommit hem o återhämtat sig efter fre o lördagens tävling.
Är så jätte nöjd och lycklig att man svävar på små rosa moln..:bump:vi fick en 1a plac i western riding o en tredje i wh,men är nästan mest nöjd över allt annat runt omkring ..att ha varit på ett nytt ställe o sett massa nya saker..nu ska killen få vila ett bra tag och bara gå o ha det bra!!
Lenita-Jag träffade dig o Elin i alla fall,det var jag med tinkern..Hur gick det för erat lag i wa? Vi åkte hem vid tolv tiden i lördags så vi såg inge mer av tävlingarna..Hälsa Elin!!

Jättekul när en lite annorlunda häst placerar sig högt...:love:

Aha! :idea: så det var du det....:D Jodå det gick bara bra, laget vann den andra deltävlingen också, fast det var inte lika många poäng före tvåan då..... :D
Men med tanke på alla smärre katastrofer dagarna inför tävlingen så är vi supernöjda....:D

Hallö... Nu har vi också kommit hem! :bow: Har varit en mycket rolig helg, men gud va skönt å va hemma! Eftersom inte jag kan lägga ut bilder får du lägga ut någon på reykur om du vill... (photoshop, you remember ;):D)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 179
Senast: Bison
·
Hoppning Hej! I helgen ska jag tävla min första cup som går i LC. Jag har haft min nuvarande ponny i ett år och utbildat honom från att vara fel...
Svar
1
· Visningar
1 953
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Det allra bästa jag vet är djur, förr tränade jag hästar men har lämnat hästlivet och är nu hängiven hundägare. Jag ÄLSKAR att träna...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 377
Senast: Sonic76
·
Tävling Ja, ni ser ju rubriken. Jag sitter och kollar på vårens tävlingar och eftersom jag håller på med lite olika grenar blir det ju en hel...
Svar
2
· Visningar
2 492
Senast: Fossing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg