DWR´s tävling 6-8 Juli

Sv: DWR´s tävling 6-8 Juli

Hallö... Nu har vi också kommit hem! :bow: Har varit en mycket rolig helg, men gud va skönt å va hemma! Eftersom inte jag kan lägga ut bilder får du lägga ut någon på reykur om du vill... (photoshop, you remember ;):D)

Oki doki, ska jag fixa.....:D
Hur gick det för alla SCW'are på söndan då? :cool:

Vi i Hotlanders blev tvåa båda dagarna, ganska stor poängskillnad upp till SCW på fredagen men 116 mot 124 på lördagen.

Linda gick det hyfsat för hela tiden, även för P, för K bättre på fredagen och för mig bättre på lördagen. På lördagen lyckades jag vinna både riding och horsemanship, hur fasen nu det gick till, och kom tvåa i reiningen. Fredagen protesterade Sarma grovt i ridingen, betedde sig som om något bet henne under magen, så där blev vi nollade. Reiningen gick utomhus och gick betydligt bättre, blev fyra, hotrsemanshipen gick inomhus och då kom det tillbaka lite av protesterna från ridingen, men blev ändå fyra.

Funderar på att åka upp till Hagfors nu till söndan för att få lite mer träning.

/Ida

heja grattis till segrarna:bow::bow:
oki får hålla tummarna för hotlanders nästa tävling. för innan nästa har väl Mia grillat en del av er i tre dagar:D
jag ska bara sitta och titta när ni svettas:rofl:

Då ses vi där då kanske, ska vara med på clinicen på Betty och även träningstävlingen.....:D

Några bilder på reykurboy..... :D

IMG_2698.jpg

IMG_2699.jpg

IMG_2709.jpg

IMG_2703.jpg

Glad nu??......:D

Jag var där på fredagen och haltrade min lilla filifjonka.Hon var jätte duktig.Det var första gången hon var inne i ett ridhus.Jag var inte där för att tävla henne,utan för att hon skulle tränas,eftersom det var vår första tävling tillsammans och första för henne.Vi skulle ha tävlat på lördagen åxå ,men jag var så nöjd med henne så jag åkte hem med henne.Sen jobbade jag lörd-sönd.Och kollade på alla duktiga ryttare samtidigt:D

Det gick ju jättebra med stång!

Ni var jätteduktiga allihop! :banana:
Hade själv tänkt vara med för första gången, men fick inte tag på förra ägaren för att få vacckortet....:crazy:
Jobbade lördag och söndag o såg er på nära håll......:rofl:

Hade själv tänkt vara med för första gången, men fick inte tag på förra ägaren för att få vacckortet....:crazy:

Värmlandsdårarna.....:angel: :rofl:
Vad gjorde du då??? :D

Tack! :) Hmm... det där med såg er på nära håll låter oroväckande, vad har vi nu gjort?? :angel::D

Jag var banarbetare lördag o söndag! :rofl:
Flyttade från Värmland till Dalarna för ca 10 år sedan.
Så jag hejar på alla!! :banana:

Önskar att ni kunde lägga in fler bilder! Kunde ju inte ta bilder själv...

Senast ändrad av en moderator:

Ingen fara, det var bara kul att se alla på nära håll!! :banana:
Man blir så himla sugen på att vara med själv. Funderar på Hammarö...:crazy:

Blev bara lite rädd att du såg oss när vi låg i en skrattande hög och tränade rumpmuskler på lördagskvällen....:rofl:
Klart du ska var med på Hammarö! :bump:

Jo, en på c-nivå och en på b-nivå tror jag?

Mer bilder kommer, var inte orolig.......fast en del av mina offer kanske ska vara det....:angel:

OK! Jag tittade på D-nivå. Det är ju den nivån vi är på...:smirk:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 179
Senast: Bison
·
Hoppning Hej! I helgen ska jag tävla min första cup som går i LC. Jag har haft min nuvarande ponny i ett år och utbildat honom från att vara fel...
Svar
1
· Visningar
1 953
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Det allra bästa jag vet är djur, förr tränade jag hästar men har lämnat hästlivet och är nu hängiven hundägare. Jag ÄLSKAR att träna...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 377
Senast: Sonic76
·
Tävling Ja, ni ser ju rubriken. Jag sitter och kollar på vårens tävlingar och eftersom jag håller på med lite olika grenar blir det ju en hel...
Svar
2
· Visningar
2 492
Senast: Fossing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg