DWR´s tävling 6-8 Juli

R

reykurboy

Vilka ska vara med där och i vilka klasser??:)

Själv hade jag tänkt vara med i trail, ranchtrail och hosemanship på D-tävlingen och trail, horsemanship och showmanship på C-tävlingen...:banana:

Blir första tävlingen på stång för mig, ska bli kul och testa det! Vinter och våren har vi mest ägnat åt hopp och dressyr...;)

Sv: DWR´s tävling 6-8 Juli

*vinkar från södra Dalarna*
Har betalat in för fyra klasser på fredagen men har ännu inte riktigt bestämt mig för vilka eller med vilken häst:crazy: Men det lutar åt trail, ranch trail, western riding och western horsemanship...

Sedärja... Då blir vi konkurenter då! ;) Var du i Rättvik förra året också??

Ok, va kul! :) Du får sätta på dig en bukekeps eller nått så att jag känner igen dig då! :p

Halloj!

Jag ska vara med i halterklasserna med min 2-åring. Har inte bestämt vilka dagar ännu men det lutar åt att det blir fredag+ lördag. Kommer antagligen att vara funktionär också!

Ok, då får du också fram med något som liknar buke-loggan då så att jag känner igen dig! :D

Jag kommer att vara där alla dagar ser det ut som. Jag ska inte tävla, bara jobba. Kommer att hålla tummarna för er när ni tävlar.
Ha så kul så ses vi där.

Å vad roligt flera som kommer vara med..
Själv bor jag i rättvik så det blir en självklarhet att ialf vara på platsen och titta om inte annat. Funderar på att vara med ja också i pleasure D-klassen får se om vi får till galoppen tills dess.. ;)

Asch, vem kan galopperna:angel: . Kan inte plocka några rosetter men får ju iallafall en bedömning, DET tycker jag är roligast!!!:love:
Har man dessutom tur så funkar det just den dagen och då är det bara extra bonus!!!:bump: :bump: :bump:

Hej,jag har anmält mig till fredagen-,d-tävling trail,wh,ranch trail
och till lördagen d-tävlingen trail,westernriding,wh.
Det känns som ett stort äventyr då det är våran riktiga "stora" tävling..:crazy:

Jag kanske ska med på fredagens showmanship at halter:) Möjligtvis trail at halter... Har jag bra hjälp kanske jag blir med på halterklasserna på lördagen också;)

Shiiit vad jag måste träna:crazy: Och kläder måste jag hitta också...:cool:

Hej, jag ska vara med på söndagen på B-Tävlingen i Trail open, Trail Youth, Pleasure open, Pleasure Youth..! //Lisa:banana:

Blir ingen start för mig, gammeltanten blev utdömd :cry:i torsdags och unghästen är FÖR grön:bump:, vi får återkomma efter sommaren...:)

Texas,:cry: Stackars dig o pållen inget roligt besked alls..
Hoppas vi ses i höst på någon tävling..

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 179
Senast: Bison
·
Hoppning Hej! I helgen ska jag tävla min första cup som går i LC. Jag har haft min nuvarande ponny i ett år och utbildat honom från att vara fel...
Svar
1
· Visningar
1 953
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Det allra bästa jag vet är djur, förr tränade jag hästar men har lämnat hästlivet och är nu hängiven hundägare. Jag ÄLSKAR att träna...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 377
Senast: Sonic76
·
Tävling Ja, ni ser ju rubriken. Jag sitter och kollar på vårens tävlingar och eftersom jag håller på med lite olika grenar blir det ju en hel...
Svar
2
· Visningar
2 492
Senast: Fossing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg