Dusch-pall

B

babyfoal

Hej,

Jag vill minnas att här fanns en tråd för ett tag sedan där någon tipsade om en dusch-pall från IKEA.
Jag hittar inte tråden, och hittade inte någon pall heller när jag var på IKEA i veckan, så nu undrar jag om någon vänlig själ kan hjälpa mig.
Skulle så gärna vilja sitta i duschen och kunna komma upp igen....

Trevlig helg!
:bump:

Sv: Dusch-pall

Jag har en klappstol från IKEA.
Supersmidig eftersom man kan fälla ihop den när man inte duschar och då tar den minimalt med plats.

Guds gåva ( läs sambons ) till en gravid vill jag lova :D

36240_PE127310_S4.jpg

49.00 :-

jo de var mammut som rekommenderades. men har för mig de var stolen..
mammut stol+pall
60939_PE166990_S3.jpg

60941_PE166992_S3.jpg

ikea har en pall avsedd för badrum har själv en sådan men tycker inte jag har några problem med duschandet så har ej provat... men är antihalk på. nackdelen är väl att den är lite låg... men inte lägre än mammutserien..

22247_PE107106_S3.jpg

de har en annan modell som verkar bra oxå
73975_PE190741_S3.jpg

och en med förvaring :idea:
26457_PE090792_S3.jpg

har några såna klappstolar som calazirya nämner dock får de knappt plats i vår duschkabin...:D

Man måste ju ha med ryggstöd annars försvinner ju halva härligheten med att sitta i duschen :p, så av dom där tipsen är det bara mammutstolen som är godkänd enligt mig ;)

Man måste ju ha med ryggstöd annars försvinner ju halva härligheten med att sitta i duschen :p, så av dom där tipsen är det bara mammutstolen som är godkänd enligt mig ;)

jo de är klart, men tänkte mest vad de hade för "vattenvänliga" alternativ.
fast mammut har ju inget vidare ryggstöd om man jämför med klappstolarna...
jag har som sagt inga problem alls med ryggen !konstigt nog! har samma ryggskada som dig men den har snarare varit en fördel för min del:)
kommer däremot inte åt kranen då den sitter på baksidan av kabinen så får alltid duscha med sambon :)

Jag har inte heller problem med ryggen, faktiskt så har det gått över förväntan :)

Men eftersom jag ÄLSKAR att duscha ( har inget badkar ) och vi har massagedusch så är det så gött att kunna sitta ner och luta sig tillbaka och bara njuta av varma duschstrålar över magen, axlar och ryggen..

Har man inget ryggstöd kan man inte slappna av och duscha i 1 timme ju :p

Speciellt nu när man börjar få förvärkar och sammandragningar deluxe *urk*

Det var jag som startade den tråden och jag rekommenderade Mummutstolen som tinissen grävde fram en bild på ovan. Jag hade inte klarat mig utan den, den var verkligen guld! Men andra rekommenderade andra stolar, här är tråden. :)

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 656
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 605
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 148
Senast: ameo
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 995
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar