Samlar ditt ludd ihop sig i tumlaren? Lyllos! Kattens päls är svartkonst tror jag, lite förvånande med tanke på att den är mest vitJa men eller hur! Du förstår mig
Som när man tumlar, utan att behöva tumla lixom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samlar ditt ludd ihop sig i tumlaren? Lyllos! Kattens päls är svartkonst tror jag, lite förvånande med tanke på att den är mest vitJa men eller hur! Du förstår mig
Som när man tumlar, utan att behöva tumla lixom
Habbo hotell?Hjälp. På 90-talet eller kanske precis i början av 00-talet fanns ett chattrum/spel som jag försökt komma på vad det hette i säkert en vecka nu.
Det var en chatt där man fick göra en egen karaktär, och gick runt i olika rum/världar (chattrum). Där kunde man chatta med alla inne i de olika rummen. Tror det fanns ett disko, något vardagsrums liknande osv.
Allt var like seriefigurigt, lite pixligt, och karaktärerna liknade lite Bratz dockor.
Man kunde även köpa olika kosmetiska grejer till sin karaktär. Typ glittriga vingar, speciella hårstilar, kläder osv.
Det fanns även någon form av minispel i chattrummen.
Vad hette det? Jag håller på att bli tokig!
Har du testat att slänga med en tvättsvamp i maskinen?Tala om du luskar ut något sätt, vore sjukt smidigt att kunna samla ihop allt kattludd från mina kläder redan i tvättmaskinen
Nix, inte den. Men den är väldigt liknande!Habbo hotell?
Ja, precis. I trumman, upplever att mina rena kläder är dammiga/luddiga...
Tala om du luskar ut något sätt, vore sjukt smidigt att kunna samla ihop allt kattludd från mina kläder redan i tvättmaskinen
Wow. Kanske är nåt man borde köra med barnets kläder så det inte blir massa päls på förskolanDet här är vad ni söker Visa bifogad fil 43408
Ett par skumtvättlappar ihop med tvätten drar till sig både hår och annat ludd.
Dobedo kanske?Nix, inte den. Men den är väldigt liknande!
Två lappar per tvättmaskin alltså?Det här är vad ni söker Visa bifogad fil 43408
Nix, inte den. Men den är väldigt liknande!
Känner igen det! Men dessvärre ingen aning om vad det hetteHjälp. På 90-talet eller kanske precis i början av 00-talet fanns ett chattrum/spel som jag försökt komma på vad det hette i säkert en vecka nu.
Det var en chatt där man fick göra en egen karaktär, och gick runt i olika rum/världar (chattrum). Där kunde man chatta med alla inne i de olika rummen. Tror det fanns ett disko, något vardagsrums liknande osv.
Allt var like seriefigurigt, lite pixligt, och karaktärerna liknade lite Bratz dockor.
Man kunde även köpa olika kosmetiska grejer till sin karaktär. Typ glittriga vingar, speciella hårstilar, kläder osv.
Det fanns även någon form av minispel i chattrummen.
Vad hette det? Jag håller på att bli tokig!
HahaSamlar ditt ludd ihop sig i tumlaren? Lyllos! Kattens päls är svartkonst tror jag, lite förvånande med tanke på att den är mest vit
OH det där skulle vara intressant att prova! Min katts päls skulle vara en riktig utmaning, den tillsammans med mina arbetsbyxor är helt hopplöst - jag får stå efter jag tvättat dem och rolla hela byxorna, det går åt en del lappar Resten av kläderna har jag typ gett upp om, de samlar åtminstone ihop sig till små tuvor i tvätten men de sitter då hårt invirade i klädernaDet här är vad ni söker Visa bifogad fil 43408
Nej, men skumtvättlapparna lät ju som något liknande och känns lite bättre att slänga efter varje tvätt än tvättsvamparHar du testat att slänga med en tvättsvamp i maskinen?
Ja ungefär. Jag tar bara, ibland blir det två ibland tre men två räcker i normalfallet. En skvätt ättikssprit i tvättmedelsfacket gör skumtvättlapparna än mer effektiva. Ättiksspriten får håren att lossna effektivare från kläderna och sätter sig därmed än bättre i tvättlapparna. Grejen är att tvättlapparna drar till sig snabbare än kläderna. Utan snurrar hår och ludd fast sig i kläderna igen.Två lappar per tvättmaskin alltså?
Det finns att köpa i dagligvaruaffärer. Finns på hyllan vid småbarnsgrejer, typ blöjor och sådant.OH det där skulle vara intressant att prova! Min katts päls skulle vara en riktig utmaning, den tillsammans med mina arbetsbyxor är helt hopplöst - jag får stå efter jag tvättat dem och rolla hela byxorna, det går åt en del lappar Resten av kläderna har jag typ gett upp om, de samlar åtminstone ihop sig till små tuvor i tvätten men de sitter då hårt invirade i kläderna
Jag får googla på skumtvättlappar och se var jag kan köpa dem ... tack för tipset!
inte denDobedo kanske?
Nope. Gah jag blir tokig.MovieStarPlanet ?
JAG HITTADE DET! Det hette tydligen The Palace.
Hur Fasiken hittade du denna ??!JAG HITTADE DET! Det hette tydligen The Palace.