Jag har googlat i typ tvÄ veckor Har Àven drömt om skiten och typ bara tÀnkt pÄ det hela dagarna. Till slut lyckas manHur Fasiken hittade du denna ??!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har googlat i typ tvÄ veckor Har Àven drömt om skiten och typ bara tÀnkt pÄ det hela dagarna. Till slut lyckas manHur Fasiken hittade du denna ??!
Varför Àr det sÄ dÄlig uppsugningsförmÄga hos torktumlade handdukar? SÀrbon har torktumlare och jag avskyr hur handdukarna blir, de Àr totalt vÀrdelösa jÀmfört med mina hemma (plus att de blir sladdermjuka vilket jag ocksÄ avskyr...).
HĂ€nger du dina handdukar? Prova att hĂ€nga en av hans och se om den blir likadan som en av dina. Det lĂ„ter konstigt att de inte suger upp lika mycket vatten? Ăr det olika tvĂ€tt/sköljmedel eller olika handdukar?Varför Ă€r det sĂ„ dĂ„lig uppsugningsförmĂ„ga hos torktumlade handdukar? SĂ€rbon har torktumlare och jag avskyr hur handdukarna blir, de Ă€r totalt vĂ€rdelösa jĂ€mfört med mina hemma (plus att de blir sladdermjuka vilket jag ocksĂ„ avskyr...).
Snarare tvÀrtom? De torkar mycket bÀttre om de Àr tumlade. Sköljmedel dÀremot Àr rena döden för uppsugningsförmÄgan.Varför Àr det sÄ dÄlig uppsugningsförmÄga hos torktumlade handdukar? SÀrbon har torktumlare och jag avskyr hur handdukarna blir, de Àr totalt vÀrdelösa jÀmfört med mina hemma (plus att de blir sladdermjuka vilket jag ocksÄ avskyr...).
SÀtter man vinterdÀck pÄ flygplan?
Antar inte eftersom de kan fara runt mellan en massa dastinationer med helt olika klimat och Ärstider. Men vad gör man dÄ för att de inte ska halka dÀr det Àr vinterkyla?
SÀtter man vinterdÀck pÄ flygplan?
Antar inte eftersom de kan fara runt mellan en massa dastinationer med helt olika klimat och Ärstider. Men vad gör man dÄ för att de inte ska halka dÀr det Àr vinterkyla?
De har antagligen allvÀdersdÀck, som inte riktigt Àr att jÀmföra med bildÀck. Gissar jag.SÀtter man vinterdÀck pÄ flygplan?
Man sprayar banan med rÀtt tunga kemikalier för att det ska vara isfritt. Inte alls bra för miljön eller de anstÀllda. Det var vÀl nÄgon anstÀlld i UmeÄ som drog sina skador till Arbetsmiljödomstolen och vann? Jag har dÄligt minne vad gÀller omstÀndigheterna, men han fick sÄdana de-icing kemikalier i ansiktet.SÀtter man vinterdÀck pÄ flygplan?
Obalansen mellan efterfrĂ„gan pĂ„ fettet jĂ€mfört med den övriga mjölken Ă€r vad jag förstĂ„r ett konstant tillstĂ„nd. Undrar om det inte tom förvĂ€rras av att försĂ€ljningen av vanlig drickmjölk minskar hela tiden.Ja, varför Ă€r priset pĂ„ Bregott fortfarande lika högt som nĂ€r de hĂ€vdade att det var smörbrist och tokökade priset 2017? Ăr smörkrisen inte över Ă€n?
Obalansen mellan efterfrÄgan pÄ fettet jÀmfört med den övriga mjölken Àr vad jag förstÄr ett konstant tillstÄnd. Undrar om det inte tom förvÀrras av att försÀljningen av vanlig drickmjölk minskar hela tiden.
I vilket sammanhang tĂ€nker du att man skulle behöva det? För mig Ă€r huvudsak just nĂ„got som stĂ„r över allt annat, inte nĂ„gon prioriteringsordning. Ăr det flera viktiga saker tĂ€nker jag att man snarare skulle anvĂ€nda sig av t.ex prio 1, prio 2 osv, inte huvudsak.Finns det nĂ„t bra uttryck för "huvudsak nummer tvĂ„", dvs det nĂ€st viktigaste?
I vilket sammanhang tĂ€nker du att man skulle behöva det? För mig Ă€r huvudsak just nĂ„got som stĂ„r över allt annat, inte nĂ„gon prioriteringsordning. Ăr det flera viktiga saker tĂ€nker jag att man snarare skulle anvĂ€nda sig av t.ex prio 1, prio 2 osv, inte huvudsak.