Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Guppy friend samlar ju upp microplaster (enligt tillverkaren). Vad för damm menar du? Inuti trumman?Finns det någon mojäng man kan ha i tvättmaskinen som samlar upp damm?
Ja, sett sånna sedan väldigt många år sedan.Jag tänkte frågat här med googlade istället
Visste ni att det finns mobila asfaltsverk? Jag har misstänkt det då det uppförs så fort och sedan är puts väck igen. Tills nästa gång det helt plötsligt är där igen. Och Svevias hemsida bekräftade. Smidigt!
Ja, sett sånna sedan väldigt många år sedan.
Jag är mest förvånad att det inte är vanligare.Alltid tänkt att det vore ju smidigt men inte undersökt det mer så förrän ett kom upp vid stallet!
Så satt jag plötsligt och läste om asfaltsverk.Jag tänkte frågat här med googlade istället
Visste ni att det finns mobila asfaltsverk? Jag har misstänkt det då det uppförs så fort och sedan är puts väck igen. Tills nästa gång det helt plötsligt är där igen. Och Svevias hemsida bekräftade. Smidigt!
Så satt jag plötsligt och läste om asfaltsverk.
Det är vad man kallar samkönade äktenskap (eller var tidigare).Jag undrar vad ”registrerad partner” innebär? Upptäckte att min livförsäkring faller ut som nr 1 till ”Make/maka, sambo, eller registrerad partner” och nr 2 till ”barn”
Menar dom att jag måste ”registrera” partnern hos dom? Eller innebär det att om jag tex skulle träffa någon och vi blit särbos, men han räknas som en ”registrerad partner” om jag skulle gå bort eftersom han är min partner och ”alla” vet det? Eller skulle han kunna kräva att han ska ha pengarna, och faktist få dom, bara han bevisar att vi är ett par?
(Jag MÅSTE komma ihåg att ringa och ändra så det går till barn i första hand!!!)
Ja, precis. I trumman, upplever att mina rena kläder är dammiga/luddiga...Guppy friend samlar ju upp microplaster (enligt tillverkaren). Vad för damm menar du? Inuti trumman?
Om du har trådskaparen på ignore så ser du inte heller tråden.
Lägg användaren på ignore nån vecka. Sedan bör tråden ha halkat så långt ner att den inte syns?
Jag har motsatt problem, vill se vissa trådar, men ignorera trådstartaren, vilket inte heller gårJo så kan man ju göra, fast tråden är en sån som kan bli en långkörare och hade helst inte velat ignorera den användaren...
Den kommer gå klart i grytan.Kompisen gjorde sån jäkla god kycklinggryta här om veckan, och idag var dagen kommen då jag kom ihåg att köpa hem chilisås så jag själv kunde göra den..
MEN, jag till dumhuvud glömde fräsa på kycklingen innan! Den hann stekas så pass att den blev lite vit, men var ju säkerligen INTE genomstekt... Kommer den bli klar i grytan (grädde och chillisås) endå nu? Hur länge bör den koka för att bli helt klar?
Har skurit i tärningar, 2x2 cm kanske?
Det går snabbt i sådana små bitar. Låt puttra i en halvtimme och ta upp en bit, skär itu och kolla .Kompisen gjorde sån jäkla god kycklinggryta här om veckan, och idag var dagen kommen då jag kom ihåg att köpa hem chilisås så jag själv kunde göra den..
MEN, jag till dumhuvud glömde fräsa på kycklingen innan! Den hann stekas så pass att den blev lite vit, men var ju säkerligen INTE genomstekt... Kommer den bli klar i grytan (grädde och chillisås) endå nu? Hur länge bör den koka för att bli helt klar?
Har skurit i tärningar, 2x2 cm kanske?
Tala om du luskar ut något sätt, vore sjukt smidigt att kunna samla ihop allt kattludd från mina kläder redan i tvättmaskinenJa, precis. I trumman, upplever att mina rena kläder är dammiga/luddiga...
Ja men eller hur! Du förstår migTala om du luskar ut något sätt, vore sjukt smidigt att kunna samla ihop allt kattludd från mina kläder redan i tvättmaskinen
Åh, jag tror jag vet vad du menar! Ska försöka minnas....Hjälp. På 90-talet eller kanske precis i början av 00-talet fanns ett chattrum/spel som jag försökt komma på vad det hette i säkert en vecka nu.
Det var en chatt där man fick göra en egen karaktär, och gick runt i olika rum/världar (chattrum). Där kunde man chatta med alla inne i de olika rummen. Tror det fanns ett disko, något vardagsrums liknande osv.
Allt var like seriefigurigt, lite pixligt, och karaktärerna liknade lite Bratz dockor.
Man kunde även köpa olika kosmetiska grejer till sin karaktär. Typ glittriga vingar, speciella hårstilar, kläder osv.
Det fanns även någon form av minispel i chattrummen.
Vad hette det? Jag håller på att bli tokig!