Dubbelsydda tyglar?

r_freddy

Trådstartare
japp :smirk: Fortsätter att handla massa saker åt unghästen :o
Nu letar jag efter ett par bara tyglar som är dubbelsydda? De ska vara bra kvalité och tunga. Gärna mörkbruna :love:
Kanske någon som vet var sådana finns :D
Kan lika gärna fråga om ni vet något bra enöras huvudlag som även det är dubbelsytt ?

Sv: Dubbelsydda tyglar?

Det finns ju ett gäng mycket bra välsorterade Western shopar i Sverige, varför inte kolla där.:idea:

Det är bara att söka på nätet så hittar du dom, dom flesta om inte alla skickar ju ut grejor man beställer. Jag föstår inte att alla väljer att handla på Börjes eller Hööks (Nu säger jag inte att du gör det). När vi har så många som special satsar på bra western grejor, det kommer ju att sluta med att ingen vill satsa på det om vi inte värderar och handlar där.:cry:

Monke:) Som inte är shop innehavare eller ens kompis med någon;)

Min favorit affär är Bonanza, trevligare dam får man leta efter.
Köper allt av henne.
Fast igår köpte jag faktiskt ett brunt huvudlag från ebay...

Aj...vilken bra reklam hon fick....men kan bara hålla med dig...:bow:

Japp!
Samma sak här. Köper hellre saker som har kvalité än att köpa nya hela tiden. Har gått helt in på den linjen med saker till min lilla unghäst ;)

Liknande trådar

Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 537
Senast: malumbub
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 042
Senast: TinyWiny
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 875
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 689
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Textilåtervinning
  • Valet i USA