Jag började allvarligt fundera på det, men tror inte hyresvärden skulle uppskatta det.Det gjorde jag när jag hade häst!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag började allvarligt fundera på det, men tror inte hyresvärden skulle uppskatta det.Det gjorde jag när jag hade häst!
I stället för att klippa hästenNär du funderar på att stängsla in gräsmattan och släppa hästen där istället för att klippa den.
... när linimentet på nattduksbordet är Radital Hästliniment märkt med hästens namn
Fast duscha gör man väl alltid när man varit i stalletÅh, vilken rolig tråd haha!
När det plötsligt går uppemot en vecka mellan duschningarna utan att man märker det.
När man verkligen inte kan förstå vad andra icke-hästägande människor gör efter jobb/skola.
När man utan problem eller tvivel lägger ut tusenlappar på equiterapeut, sadelutprovare och massör till hästen medan man själv aldrig i livet skulle betala en någon hundralapp för en fotmassage
När man lägger ner åtminstone 30 minuter varje dag på att borsta hästen med flertalet olika borstar, sprayar med torrschampoon och pälsglans och putsar med svampar medan man själv knappt tvättar bort sömnen ur ögonen på morgonen.
När man tycker det är värt att komponera en välmatchad och stilren outfit med väl utvalda schabrak och lindor för att... tja, ta ett litet ridpass hemma i paddocken.
Om man har stall hemma och springer i stallet flera gånger om dan kan man ju inte duscha efter varje gång man varit där. Min mamma är allergisk och det bästa med att flytta hemifrån var att man inte behövde duscha innan man gick in i huset när man kom hem=)Fast duscha gör man väl alltid när man varit i stallet
När du funderar på att stängsla in gräsmattan och släppa hästen där istället för att klippa den.
Fast duscha gör man väl alltid när man varit i stallet
Haha nä nä, absolut inte alla haha! Syftar väl främst på när man är ledig och inte gör mycket annat än att vara i stallet om dagarna.Fast duscha gör man väl alltid när man varit i stallet
Skulle jag göra det, skulle min hud torka ut. Här duschar jag max 2 ggr i veckan, förutom vardags hygienen. Har inte lyxen att ha oändligt med vatten via kommunalt vatten.Fast duscha gör man väl alltid när man varit i stallet
...du hittar en hovkrats i bland dina egna kammar...
Vad har hänt er som gör er till "hästmänniskor" / "hästnördar"..?
Milene, 200 % hästnörd