Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Drottningen läste alltid från papper, vad jag kan minnas. Charles hade nog en prompter - men ändå, han lät så naturlig att det inte märktes alls. Kanske hade han bara stödord? Så fint. Utstrålade värme, tyckte jag.Precis det tänkte jag också, att han inte verkade läsa innantill. Läsglasögon hade han inte heller, han kanske har linser eller är opererad
Lite OT men hur tittar du på BBC? jag förstår mig inte riktigt på hur TV funkar längre Vi har appar på TVn nu men det är ju ingen sänd TV. Sen har vi några sända kanaler också som liksom följde med TVn. Blir ändå inte klok på det.Någon som tittar på proklameringen? Jag har BBC som sänder direkt. Det är intressant ur historisk synvinkel att se hur det går till. Williams blickar, man antar att han tänker att nästa gång han är med på detta är han faderlös och har en ny position i världen. Det är också fullt med f d premiärministrar som Cameron och Blair. Uppskattar att det var en kvinna som läste upp proklameringen i detta sällskap som ser ut att vara 80-90% män.
Tror svtplay också sände?Lite OT men hur tittar du på BBC? jag förstår mig inte riktigt på hur TV funkar längre Vi har appar på TVn nu men det är ju ingen sänd TV. Sen har vi några sända kanaler också som liksom följde med TVn. Blir ändå inte klok på det.
Jag kollar live på BBC på nätet så jag ser det, men tant förstår inte hur hon kan titta på internationella 'kanaler' i TVn Tack ändå!Tror svtplay också sänder?
Vi tittar alltid på BBC på TV. Även CNN och andra nyhetskanaler. De finns i vårt vanliga utbud hos Allente (fd Canal Digital).Jag kollar live på BBC på nätet så jag ser det, men tant förstår inte hur hon kan titta på internationella 'kanaler' i TVn Tack ändå!
Vi har BBC kanal på tv.... Ja vi streamar inte så mycket. Fick skäll av en säljare i somras att det var det man skulle göra. Vi har vanlig TV och TelenorLite OT men hur tittar du på BBC? jag förstår mig inte riktigt på hur TV funkar längre Vi har appar på TVn nu men det är ju ingen sänd TV. Sen har vi några sända kanaler också som liksom följde med TVn. Blir ändå inte klok på det.
Jag har det i mitt tv-abonnemang, Telias stora paket.Lite OT men hur tittar du på BBC? jag förstår mig inte riktigt på hur TV funkar längre Vi har appar på TVn nu men det är ju ingen sänd TV. Sen har vi några sända kanaler också som liksom följde med TVn. Blir ändå inte klok på det.
Jag har BBC och Al Jazeera i mitt abonnemang (tele2).Lite OT men hur tittar du på BBC? jag förstår mig inte riktigt på hur TV funkar längre Vi har appar på TVn nu men det är ju ingen sänd TV. Sen har vi några sända kanaler också som liksom följde med TVn. Blir ändå inte klok på det.
Det är ju nu han har chansen. Att gå loss fullständigt i sin roll som miljöengagerad. Han lär ju ändå inte få sparken så länge han inte gör skandal. Vem kan klandra någon på allvar för ett arbete för miljön?Jag tänker att Charles på gott och ont nu kommer behöva avsäga sig allt som kan uppfattas som politiskt engagemang. Hans nya roll är att vara neutral. Så det blir en stor skillnad jämfört med hur han agerat och presenterat sig tidigare.
Osäker på om du skämtar eller inteDet är ju nu han har chansen. Att gå loss fullständigt i sin roll som miljöengagerad. Han lär ju ändå inte få sparken så länge han inte gör skandal. Vem kan klandra någon på allvar för ett arbete för miljön?
Finns en liknande historia från en annan person.En fantastisk liten berättelse om drottningen från en av hennes närmsta. Väldigt talande för hur hon verkade vara som person och hennes humor
Varför skulle jag skämta?Osäker på om du skämtar eller inte
Folk (bl.a. jag) gör det ibland och jag visste genuint inte hur jag skulle tolka din tonVarför skulle jag skämta?