Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har en plastrong som jag gärna rider i (när det inte är 30 grader varmt). Den har jag haft på mig 7 gånger och blivit placerad 5 gånger. Jag tror visserligen inte att det beror på den, men jag rider gärna med den ändå.
Dock borde jag kanske vara mer skrockfull än vad jag är. Häromdagen var jag och hälsade på min kompis fölunge som vi skulle visat i morgon. Han är tyvärr lite ofräsh efter att ha kommit emellan ett bråk mellan två ston så vi bestämde att inte visa honom (idag var han ok igen). Min kompis kommenterade då att jag hade tur med de hästarna jag rider och att de typ aldrig verkar vara halta eller sjuka. Tror ni inte att Z hade feber i morse när jag kom till stallet för att fodra? 40,3 och sen när veterinären kom hade det stigit till 40,6. Så nu går han på metacam och ska ta det lugnt i en vecka. Blodproven visade inte någon speciell sjuka (vi trodde på anaplasma först), men det är väldigt synd om stackarn Summan av det är. Jag borde verkligen tagit i trä!
Idag tränade jag på mina läxor jag fick av min tränare gäller att ha tungan rätt i munnen haha
Skritt-halt utan några tjaffsigheter, utan att hon kör upp huvudet lite eller skjuter ut någon bog eller står snett eller tror hon få bestämma när hon ska börja gå osv.
Har varit slarvig med halter och bara släppt in henne i halterna.
Fy på mig och nu är det slut på det framöver(strikt order från tränaren)
Skänkelvikning några steg sedan rakrikta och gå fram några steg och sedan flytta igen. Går hyffsat åt höger men åt vänster är det jooooooobbigt säger Jorunn.
Fick till en bra bit så efter de vart de beröm i massor och vi gav oss för dagen och skrittade ut.
Så kul att vara på banan igen
Fast elakt varför då ? För mig är det en rak och förvånad fråga varken mer eller mindre ?
Elakt är när halva buke sitter och pmar om var filmer är på x ekipage . Osv .
Haha, menade mer som skämt eftersom jag faktiskt tror att Niela tycker det är en elak fråga. Jag undrar jag med, men pallade inte själv fråga eftersom jag anar att det blir fler inlägg a la "varför lägger ni er i vad jag gör?". I princip håller jag med dig.
Fast frågan var bara till Niela , tror hon uppfattat det betydligt mer som helt enkelt en fråga , om inte ngn sido kommenterar om hur hon kommer tolka det negativt
*kl*
Jag har tävlat idag, misär och katastrof. Får verkligen inget flyt, hästen strular och jag är kass.
Red msvc med lite byten i förvända och katapult-enklabyten utan skritt osv. Lysande 54% red vi ihop, och jag vet inte vad jag ska göra. Skämmer ut min stackars häst med sådana usla resultat
Problemet är ju att det är SÅ varierande, en tävling red jag LB-LA på 67-70%, för att dagen efter rida en LA på 56%. Har ridit Msvc på 64% men nu på 54%. Hittar aldrig något jämnt flow, och känner aldrig att jag blir klar på nån nivå. Hästen går msvc klockrent på träning men idag hade jag nog inte ens tagit mig runt en LB godkänt.
Ska jag backa bandet och nöta LB tills det funkar i ALLA starter? Känner en begynnande depression, 54% är verkligen skitdåligt.
Äsch inte då! Det ÄR inte lätt att tävla o har du en häst som är lite beroende på hur du känner dig o rider för dagen så kan det bli så här. Ta ditt program o läs vad dom skriver, analysera o träna på det som var dåligt o kom igen till nästa gång!
Bukefalosnyheter Jag har gjort två små ändringar i menyerna. Tror inte de skall påverka så många särskilt mycket.
Om ni ens märker vad som skett? :)...
Ekonomi & Juridik Skulle det funka att de gör en faktura till dig på ditt belopp. Typ "käpphästlektioner xxx kr" om det nu behöver stå nåt specifikt. Men...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.