Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså Jaguar är ju sjukt svårinpassade, har hittills bara sett dem ligga bra på extremt svängda hästar eller högställda hästar med mkt manke.
Såhär ser min häst (som ser ut som en ponny) ut i en Jagga XKC, xvid bom:
Isåfall tror jag att du måste hitta en CC att prova.
Sorryyyyy ska inte göra om det här till en sadeltråd, men jag är BESATT av sadlar
Jamen då är ju inte ryggen "normal" om den sluttar och allt åker fram. Men i era krokar måste det finnas massa sadlar att prova? Enl Prestige så hade D1an löst aaaaallaaaaa problem (japp, har varit på del 2 i deras härliga sadelutprovarutbildning...).
Artikel i Eurodressage om SD IIs olycka i uppstallningen: http://www.eurodressage.com/equestrian/2013/07/23/barbancon-and-heimliche-liebe-book-bittersweet-victory-2013-cdi-falsterbo. Hur många sätter en peng på att toppryttarna i dressyr än mer kommer att akta sig från denna tävling...
Tycker också det låter rimligt. Usch, jag blir så himla villrådig. När man lyssnar på den extremt övertygande tysken (som är en riktig säljare...) så är det lätt att köpa vad han säger också. Just känslan av att få hästen framför sig tycker jag är superb i Childericen!
Han är 23 år gammal och väldigt välmusklad för att vara honom. Han har nyligen ändrat rörelsemönster till att röra sig mycket mer genom kroppen så jag misstänker att det kommer muskulärt från ryggen.