Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ingen aning om vilken dag han kom:/. Han fanns typ precis bredvid Flädies tält på Derbygatan tror jag det var. Otroligt prisvärda stövlar iaf. Måttbeställning kostade från 350 euro! Får iofs se hur bra dom håller.
*kl*
Har sett lite här och där på bilder att man lindar och sedan sätter damasker (höga strykkappor) över det. Skyddar inte strykkappor/lindor bra nog i sig? Eller är det väldigt sprattliga hästar som bär denna kombo? Tycker det ser enormt klumpigt ut.
Känns som ett nytt mode, precis som när det kom att man hade superbreda paddar under lindorna. Om inte annat så borde det bli bra mycket tyngre och när du tar av dem en helt annan kraft i stegen.
Ser väldigt mastigt ut. Tänkte på det på öppna träningen i Falsterbo. Morgan Barbancon hade bara helt vanliga senskydd fram och låga kotskydd bak och tänkte att det var lite läckert. Sen fick jag ju då höra att PB hade trampat av sig ena bakskon under det passet och trampat på skon igen och sömstuckit sig själv rätt illa. Hade hon iaf haft ordentliga boots på hade det kanske hjälpt? Man vet aldrig. Men sjukt tråkig tävling för henne milt uttryckt.
Också sett dessa med strykkappor över lindorna! Kan tycka det måste bli klumpigt?
Observerade även jag senskydden på den öppna träningen men hade dock missat detta med skon! Tråkigt!
Ahh förstod de nu då jag läste de du skrev! Hade ingen aning då dock varför dom inte kom till start.
För övrigt inte bara kul att se hur vissa rider sina hästar på morgonen ex , medans andra red mycket trevligt.
Jag har inte kunnat låta bli att shoppa lite grann till Ninya nu när jag väntar på att hon ska komma hem från betet i augusti...
Har fått hem två omgångar med glittriga akryllindor (svarta och petrolblå) och nu klickade jag nyss hem ett rundsytt träns, Premiera Monaco. Bara att hoppas det sitter okej på henne sen
Har gjort mina stretchövningar nästan varje dag som jag fick av naprapaten jag var hos för en månad sedan. Hon sa att min ojämnhet i axlarna och ryggen inte skulle gå att påverka men att bäckenet borde bli lite jämnare - Resultatet efter regelbunden stretching är att axlarna för första gången i mitt liv är nästan helt jämna medan min ena höft är ännu mer högre upp än andra höften än den var innan Och det är ju mitt sneda bäcken som är det som sabbar mest i ridningen (när jag sitter rakt så är mitt ena sittben högre upp än mitt andra = blir såklart mer tryck av mitt ena sittben).
Så jag ska tillbaka till naprapaten efter sommarsemestern - det var grymt skönt senast (blev genomknådad i hela ryggen, jag som aldrig blivit masserad "på riktigt" förut var helt lyrisk ) så jag längtar
Tycker det blir alldeles för klumpigt, slår de inte ihop benen från början lär de iaf göra det när benen blir så tjocka.....
Finns så många bra och rejäla heltäckande skydd som är betydligt skönare för hästen om det är så att lindor inte räcker till. Tex Professional's Choice, Veredus Piaffe eller terrängskydd med skenor båda här och där.
KL Efter några promenader med nya sadeln på så hoppade jag idag upp o red lite i paddocken! Jag verkligen älskar sadeln! Enda klurigheten var att sist när Leia var i paddocken så hoppades hon för första gången med ryttare på, o idag stod det två hinder i paddocken! Hon var väldigt målinriktad kan jag säga ;O hahaha kul på en häst som inte har hundraprocentig styrförmåga :P Men man ska inte klaga på att man har en glad häst!
Hundavel & Ras Googlar man på french bulldog with tail så får man upp riktigt många resultat faktiskt. Ett par uppfödare som strävar efter svans och...
Foder & Strö Jag har oxå gett Evolve förut och min häst absolut älskar det. Men jag gav det bara som smaktillsats utblandat i betfor så någon dl i 1...
Hästmänniskan Skönt att höra! Hon är ganska ädel, långbent och högrest. 169 i augusti, men eftersom hon är tre år så lär hon bli ett par tre cm till...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.