Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gör mina med, dvs. svårklass. Det är inget ovanligt att rida svårklass... En duktig ryttare kan rida alla typer av hästar, har inget med vilken klass dem går. Det finns massor med ryttare som är betydlig bättre på att jobba en häst rätt och inte tävlar än många svårklass ryttare. Jo, det kan jag tänka mig att du är svag i höger. Jag har en häst som du har ridit och den är otroligt ojämn, men vi jobbar på det.
Det var lite det jag menar, det finns ju saker som kan hända, precis som din. En olycka eller halka kan sätta sina spår, fast det har ju inget med själva ridningen att göra.
Vilka av dina går svår klass? Och vem rider? Finns inga resultat...
*kl*
Nu drar tävlingarna igång för oss, första nu till helgen. Problemet är att jag blir så fruktansvärt nervös... Redan veckor innan börjar jag må illa och kan knappt äta bara jag tänker på att jag ska tävla Detta gör ju även att jag rider sämre, både på framridningen och på banan.
Hur är det för er andra som tävlar? Är ni nervösa? Hur kommer ni över eran nervositet?
Det är ju verkligen så skitdumt... Sen när jag tittar på filmer så ser jag ju att vi inte är ett dugg fula... vilken surprise efter att ha ridit på den hästen i 13 år, hon lär ju se ut ungefär som hon alltid gör
Nä min nya plan inför den här säsongen är att inte tänka tävling utan tänka träning. Jag tränar för att tävla och det är inte alls nån bedömning som sker...