Hallå hallå, länge sen jag skrev någonting, ni kanske minns mig, kanske inte
Min ponny har flyttat till en ny familj efter fyra år ihop med mig, saknar såklart henne, det var verkligen mina drömmars ponny - men det blev verkligen rätt match och hon trivs super.
Och så började ett nytt kapitel - storhästletandet, i vintras. En häst i 10-års åldern var vad jag tänkt mig. Provade ett par stycken, även i Danmark, hittade en intressant men som ägaren bestämde sig för att behålla(vilket jag förstår för den var underbar) men sen så kom det upp ett trevligt sto född -17 nära min pappas jobb och... jaa, varför inte i alla fall
prova?
Självklart blev jag totalt kär i den
Och så två veckor senare, efter röntgen och besiktning, så hängde hon med hem och nu har vi hängt ihop i snart två månader
Även om planen inte var att köpa en fyraåring så känns det tryggt med det teamet jag har runt omkring mig. Jag och hästen trivs fint tillsammans och hon är så trevlig att jobba med. Och så har jag fått jobb på ett annat försäljningsstall där jag får möjlighet att rida välutbildade superfina hästar. Jag är på en bra punkt ridmässigt
Visa bifogad fil 67458