Lite stalkervarning, men jag tror vi var på samma tävling...
Aha, vi va på nygård det va ja som hoppa runt å flåsa på ett ben
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lite stalkervarning, men jag tror vi var på samma tävling...
Väldigt snygg häst!
Bollen och Helen
Aha, vi va på nygård det va ja som hoppa runt å flåsa på ett ben
Jag hälsade och skämtade om ditt ben
Sen hade du mage att påstå att ditt ben var mitt fel
Att man inte får bli ledd in på banan vid dressyrtävling är jag medveten om, men får man däremot bli ledd in till collectingring? Tänker i de fall collectingringen är i samma ridhus som tävlingsbanan t.ex.
Att man inte får bli ledd in på banan vid dressyrtävling är jag medveten om, men får man däremot bli ledd in till collectingring? Tänker i de fall collectingringen är i samma ridhus som tävlingsbanan t.ex.
Ja det får du till collectingring. @settis självklart inte in på tävlingsbanan
Jag hittar inte det i tr, kan du vara snäll och visa
Det står inte i TR eftersom det inte är förbjudet
Du skrev ju det?
När jag slog i tr kunde jag inte hitta att man inte får bli ledd in på collectingring eller bana vilket jag skrev
Förvirringen kommer nog av att både du och jag egentligen svarade @Mirabilis ?
Men du taggade ju mig och skrev självklart inte in på tävlingsbanan? Ja blir förvirrad
Och det efterfrågades en referens från TR på att man inte får ledas in på tävlingsbanan.Jag taggade dig som följd på tidigare reflektionen . Men ja - det blev rörigt och JA - självklart inte in på tävlingsbanan
Jag taggade dig som följd på tidigare reflektionen . Men ja - det blev rörigt och JA - självklart inte in på tävlingsbanan
Och det efterfrågades en referens från TR på att man inte får ledas in på tävlingsbanan.