Dressyrsnackis 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att man inte får bli ledd in på banan vid dressyrtävling är jag medveten om, men får man däremot bli ledd in till collectingring? :cautious: Tänker i de fall collectingringen är i samma ridhus som tävlingsbanan t.ex.

Att man inte får bli ledd in på banan vid dressyrtävling är jag medveten om, men får man däremot bli ledd in till collectingring? :cautious: Tänker i de fall collectingringen är i samma ridhus som tävlingsbanan t.ex.

Hittar inte något i dressyrtr om att man inte får bli ledd in på collectingring eller bana? Kanske letar fel men hitta inget 😃

Perfekt för mig då! I slutet av augusti ska vi förhoppningsvis dressyrdebutera med B2 på vårt snart gamla stall (vi står här nu, åker till Gotland över sommaren och nytt stall i början av augusti). I nuvarande ridhuset har han ehh, haft vissa åsikter ibland om huruvida man bör gå in där eller inte. :grin: Collectingring brukar alltid vara i början av ridhuset, så i värsta fall får mamma leda oss in då helt enkelt.

Och det efterfrågades en referens från TR på att man inte får ledas in på tävlingsbanan.

Seriöst så orkar jag inte leta upp paragraf i TR men du kan ju ställa frågan till @Mirabilis som känner till den vedertagna regeln , och övriga 100 % av övriga tävlande kan säkert även intyga faktumet och även flera säkerligen hänvisa till punkt i TR tänker jag .👍

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 935
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
11 12 13
Svar
241
· Visningar
4 953
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
381
Senast: Tilly_85
·
Fordon Sambon har en liten peugot 208 årsm 2017. Alltså ingen kombi. Nu i sommar har man ju behövt ha bakluckan öppen till hunden med...
Svar
12
· Visningar
528
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka