Nu har den här gulliga flyttat till mig!
Visa bifogad fil 31025
Hon har hittills varit väldigt snäll och rätt cool för att vara treåring på ett helt nytt ställe. Duktig blivande dressyrstjärna
Vad kul stort lycka till
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har den här gulliga flyttat till mig!
Visa bifogad fil 31025
Hon har hittills varit väldigt snäll och rätt cool för att vara treåring på ett helt nytt ställe. Duktig blivande dressyrstjärna
Om det bara är att den är för vid borde ju en annan padd hjälpa. Testat m typ acavallo/ogilvy med memoryfoam? De är ju ganska tjocka.Jag börjar fundera på hur jag ska göra med dressyrsadel. Den jag är är köpt till en annan häst. Den sitter väl rätt ok, är lite vid men jag har tyckt att det här funkat med gelépad.
Nu tycker jag att den hamnar lite i framvikt så när jag ska sitta till så får jag klämma med låren. Annars sitter jag bra i den.
Ska se om det går att fixa med stoppning eller en annan pad. Annars får jag väl ge mig in i sadeldjungeln.
Han har en hoppsadel som är köpt ny åt honom så har ingen stor budget för en ny dressyrsadel.
Har testat med ogilvy det var sämre än gelepaden.Om det bara är att den är för vid borde ju en annan padd hjälpa. Testat m typ acavallo/ogilvy med memoryfoam? De är ju ganska tjocka.
Har testat med ogilvy det var sämre än gelepaden.
På tal om sadelproblem, skulle man kunna använda sån klisterspray eller liknande under sadeln?? I Norge är det inte tillåtet med förbygel/brösta i dressyr, och jag har problem med min fyraåring att hans sadel glider bakåt när han "blåser upp" sig (hingst som ska visa sig för alla främmande hästar...)
I övrigt så ligger den bra, har haft sadelutprovare senast för en månad sen.
Har fått tag på en som jag ska prova.Vanlig mattespadd brukar vara det bästa. Finns ju oxå med inlägg
Har en Actonpad nu så en antiglid borde vara för tunn.Har du provat med en antiglidpadd?