Då luras nog filmen lite, för det var inte väldigt kort galopp.Det där såg ut som en lugn och väldigt kort galopp![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då luras nog filmen lite, för det var inte väldigt kort galopp.Det där såg ut som en lugn och väldigt kort galopp![]()
Då luras nog filmen lite, för det var inte väldigt kort galopp.
JahaJag menade sträckan![]()
Börjar också längta efter lite mer värme åtminstone! Vi hade (förhoppningsvis) sista kalla morgonen igår med -18. Nu ska det bli varmt och plusgrader framöver. Lite tråkigt underlag kommer det vara ett par månader nu, men sol som värmer är efterlängtat! När får du hem fölet du köpteTränade idag! Första gången sen i början av decemberusch vad jag lägger till tokiga grejer. Kände mig så dålig en stund där, när jag inte kan koordinera min kropp och mina hjälper
![]()
Det började med att rasa is från fönstren också. Tur hon inte är så snabb, och klok! Blir rädd, sen släpper hon det. Blir rädd igen, sen släpper det.
Tillslut hade piloten hyfsad ordning på sina egna kroppsdelar och fick då även ordning på hästens. Snart måste ridbanan komma fram hemma så det går att rida ordentligt![]()
Jag är orolig att det bara blir is nu en period men då får hon vila för nu orkar jag inte merBörjar också längta efter lite mer värme åtminstone! Vi hade (förhoppningsvis) sista kalla morgonen igår med -18. Nu ska det bli varmt och plusgrader framöver. Lite tråkigt underlag kommer det vara ett par månader nu, men sol som värmer är efterlängtat! När får du hem fölet du köpte?