Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men ÅH så skönt med positivt besked!!!!Min häst har stått i drygt två månader typ pga operationer och komplikationer för mig. Han har väl gått 2-3 pass. Har fått svar att det inte finns en invärtes tumör som de först trodde. Så från ev palliativ vård har ändå resten känts som lottovinst. Kommer få immunterapi som jag inte vet mer om hur jobbigt det blir än. Men SÅ lättad iaf!
Hoppas må så bra att jag kan träna iaf min egen.
Han var så himla fin innan vi fick lägga ner. Så det är lite deppigt att han rasat ihop i kroppen nu när han stått. Men jag slipper iaf fundera på vad jag ska göra med honom om jag ska dö. Den var inte lätt iom drakbeteende som tydligen finns kvar mot andra. Trodde nästan en stund att han blivit hur enkel som helst av ålder innan det visade sig.
Även jag har fluffat till mig ännu mer av att sitta och uggla.
Så det är väl bara att när jag får snart ta tag i att jobba igenom hans issues som inte mår så bra av att inte jobba rätt. Så far sambon fixa lite när vi jobbat någon vecka.
Hoppas, hoppas må så jag kan köra på!
Han med som stod längst in i boxen när jag höll fram tränset igår och han direkt satte fart mot det och höll på att inhalera även pannbandet innan han hunnit stanna typ.
Visa bifogad fil 156301
Åh vilken lättnad. Även om resan framåt nog inte kommer vara en dans på rosor så är det ju en resa med positivt målMin häst har stått i drygt två månader typ pga operationer och komplikationer för mig. Han har väl gått 2-3 pass. Har fått svar att det inte finns en invärtes tumör som de först trodde. Så från ev palliativ vård har ändå resten känts som lottovinst. Kommer få immunterapi som jag inte vet mer om hur jobbigt det blir än. Men SÅ lättad iaf!
Han var så himla fin innan vi fick lägga ner. Så det är lite deppigt att han rasat ihop i kroppen nu när han stått. Men jag slipper iaf fundera på vad jag ska göra med honom om jag ska dö. Den var inte lätt iom drakbeteende som tydligen finns kvar mot andra. Trodde nästan en stund att han blivit hur enkel som helst av ålder innan det visade sig.
Så det är väl bara att när jag får snart ta tag i att jobba igenom hans issues som inte mår så bra av att inte jobba rätt. Så far sambon fixa lite när vi jobbat någon vecka.
Han med som stod längst in i boxen när jag höll fram tränset igår och han direkt satte fart mot det och höll på att inhalera även pannbandet innan han hunnit stanna typ.
Visa bifogad fil 156301
Håller tummarna att det är något enkelt.Suck, Barka är halt. Fanns en liten svullnad höger fram förra veckan, kunde inte se nån hälta då. Sen blev jag sjuk och har inte kunnat kolla henne förrän idag, men fick rapport att hon igår stått emot på lektionen. Eftersom jag skulle rida för tränare idag tog jag ner henne och bad om hjälp att kolla henne och det fanns en liten frambenshälta. Tydligen hade hon slagit i sig själv på lektion förra tisdagen, men det blev en miss där den instruktören trodde jag fått den informationen.
Tid på måndag på kliniken.
Håller tummarna att det är något enkelt.
Min häst har stått i drygt två månader typ pga operationer och komplikationer för mig. Han har väl gått 2-3 pass. Har fått svar att det inte finns en invärtes tumör som de först trodde. Så från ev palliativ vård har ändå resten känts som lottovinst. Kommer få immunterapi som jag inte vet mer om hur jobbigt det blir än. Men SÅ lättad iaf!
Visa bifogad fil 156301
De kan få ”blåmärke” och även överben, mycket beror på vart de slår sig och hur de slår sig. Hoppas hon snart är bra igen!Tack. Vet inte om det kan bli typ ett "blåmärke" av ett islag eller om det lär vara en senskada. Google blir man ju lätt nervvrak av. Svullnaden är i alla fall inte direkt under knäet utan lite nedanför och går inte hela vägen ner heller.
De kan få ”blåmärke” och även överben, mycket beror på vart de slår sig och hur de slår sig. Hoppas hon snart är bra igen!
Skönt att det blev tidigarelagt! Är också ofta nervös inför veterinärtider, har hänt att jag knappt kunnat sova på hela nätterna innan om jag är väldigt orolig. Men bättre att få veta så snart som möjligt!Usch, nervös, blev veterinärtid idag istället för måndag, så nu ska vi snart hämta transport. Hoppas verkligen på nåt blåmärke eller annan ytlig svullnad, men gillar inte placeringen på svullnaden även om jag inte upplever den som stor.
Skönt att det blev tidigarelagt! Är också ofta nervös inför veterinärtider, har hänt att jag knappt kunnat sova på hela nätterna innan om jag är väldigt orolig. Men bättre att få veta så snart som möjligt!
Det blev inget bra besked. Kunde väl ha varit sämre, men också bättre. Djupa böjsenans förstärkningsband var det. Känner mig helt matt.
Den skadan hade min förra häst. Kom tillbaka till fullt jobb.