Vad konstigt, alla mina går upp lååångt över naveln. Jag har deras billigaste modell.Nej, gillar inte MD alls. Har två pass, de går ju knappt bara över höftbenen. Det andra får jag kolla upp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad konstigt, alla mina går upp lååångt över naveln. Jag har deras billigaste modell.Nej, gillar inte MD alls. Har två pass, de går ju knappt bara över höftbenen. Det andra får jag kolla upp!
Jag har de fleecefodrade och de här https://www.mayadelorez.com/sv/product/adelina-performance-breeches och tycker inte att de sitter egentligen bra alls. Men min stallkompis älskar dem och avskyr zaczess så de är nog väldigt olika på hur man är byggdVad konstigt, alla mina går upp lååångt över naveln. Jag har deras billigaste modell.
Prova Compression från MD, de sitter långt upp och är tjockaJag har de fleecefodrade och de här https://www.mayadelorez.com/sv/product/adelina-performance-breeches och tycker inte att de sitter egentligen bra alls. Men min stallkompis älskar dem och avskyr zaczess så de är nog väldigt olika på hur man är byggd
Får hoppas att de kör någon outlet pop up här igenProva Compression från MD, de sitter långt upp och är tjocka
Har du nåt par från min gamla kollektion med sportkläder? Vet flera som använt dom efter gbp för att kunna springa och så utan att den lösa huden rör sig. Dom funkar fint att ha under ridbyxor ocksåFår hoppas att de kör någon outlet pop up här igen
Deras modeller skiljer sig åt ganska mkt i hur höga de är. Function är väldigt höga, på mig går de nästan hela vägen till underkanten på min sport-BH. Bara någon/några cm glipa.Nej, gillar inte MD alls. Har två pass, de går ju knappt bara över höftbenen. Det andra får jag kolla upp!
Hmm, kanske. Får leta!Har du nåt par från min gamla kollektion med sportkläder? Vet flera som använt dom efter gbp för att kunna springa och så utan att den lösa huden rör sig. Dom funkar fint att ha under ridbyxor också
Ja och alla hästar blir inte botade heller tyvärrDet var ohyggligt dyrt också vad jag minns från inlägg på Instagram om det?
Hojta annars, har ett gäng kvar som jag inte orkat annonsera utHmm, kanske. Får leta!
Maja fyller ut rumpanVisa bifogad fil 153934
Alltså, det där med spöt känner jag igen, men varierande på vilket humör Ambres är på. Ibland när jag tömkör kan jag slå pisken i marken bakom honom och han rör inte ett öra. Nästa gång kan jag inte ens vinkla påsken framåt innan han springer iväg och anser att jag misshandlar honom Det är ju så enkelt att jobba med såna hästarÅkte och tränade med Ärtan i måndags. Hon var ganska matt, inte så konstigt iom att de fortfarande går ute dygnet runt, hon har satt mycket päls och det var 18 grader varmt
Lånade för ovanlighetens skull ett dressyrspö och petade på henne lite på rumpan i galoppen. Först blev hon skitarg, sparkade i väggen och kutade som en dåre längs långsidan. Observera petade, absolut inget piskande. Dramatisk much!
Men sen lugnade hon ner sig, kom igång jättebra och gjorde bästa passet någonsin. Kom upp med nacken utan att bli spänd, blev kortare och rundare i kroppen och var en dröm att sitta på i traven
Hittade tillbaka till sitt egna, vanliga driv och kändes väldigt tillfreds.
Hon var varken flåsig eller trött när vi var klara. Mer att hon behövde komma över tröskeln av det här är tungt och jobbigt. Ungefär som jag känner mig varje måndag när jag jobbar dagtid
Nu har vi ridit ut ett par dagar och imorgon ska vi hoppa
Har även klippt henne, så mycket päls
Fröken luddalot
Visa bifogad fil 153954
Alltså, det där med spöt känner jag igen, men varierande på vilket humör Ambres är på. Ibland när jag tömkör kan jag slå pisken i marken bakom honom och han rör inte ett öra. Nästa gång kan jag inte ens vinkla påsken framåt innan han springer iväg och anser att jag misshandlar honom Det är ju så enkelt att jobba med såna hästar
Alltså, det där med spöt känner jag igen, men varierande på vilket humör Ambres är på. Ibland när jag tömkör kan jag slå pisken i marken bakom honom och han rör inte ett öra. Nästa gång kan jag inte ens vinkla påsken framåt innan han springer iväg och anser att jag misshandlar honom Det är ju så enkelt att jobba med såna hästar