Tävling idag med. Höll jämna resultat på 64,66 och 64 %. Inte riktigt nöjd med hur hon kändes i Lb2. Seg och jag fick verkligen kämpa. I La3 kändes hon mycket mer allert. Känner mej inte jättenöjd men känner att jag är inte alltför missnöjd. Men det känns som att något inte är som det ska. Kan dock inte sätta fingret på vad. Har misstänkt tänderna för hon gapar ibland och grejar samt har för ett tag sen lämnat lite höbollar. Men har inte sett några på ett tag nu. Så det ska bli en koll på tänderna när vet kommer och vaccinerar unghästarna i stallet. Är det inre tänderna så misstänker jag samma problem som vi haft innan. Men hon har känts väldigt stark och fin.
Hur som så blir det paus nu. Det blir bete och lite slapp, sen är nästa tävling i juli. Förhoppningsvis. Ska klämma in ett par träningar innan dess så vi får bukt med våra missar.
Hur som så blir det paus nu. Det blir bete och lite slapp, sen är nästa tävling i juli. Förhoppningsvis. Ska klämma in ett par träningar innan dess så vi får bukt med våra missar.