Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men hörrni !
Jag är sugen på att åka på hopptävling
Hoppade igår och det var superkul! Bana på 80cm kändes enkelt! V41 finns en tävling som har 70 och 80, om jag vågar hoppa 80 på tävling…
Men då blir det nog väldigt tidig morgon, rida första klassen och runt 1h15min resa
Är sugen.. ska hoppa en gång till hemma få se så det inte bara var tur att det gick braDet är jättekul!
Och går så himla mycket fortare än en dressyrtävling så man hinner liksom hem tidigt också!
Inga problem att rida Fjord bland de stora, jag har gjort det på ganska många individer genom åren. Lätt klass kan man vara med och slåss, Msv lite svårare men jag har placerat mig i Msv C och även tävlat Msv B på över 60% på två olika Fjordhästar.Så bra!
Vi får väl se hur det blir när vi har tränat lite mer.
Kul!Inga problem att rida Fjord bland de stora, jag har gjort det på ganska många individer genom åren. Lätt klass kan man vara med och slåss, Msv lite svårare men jag har placerat mig i Msv C och även tävlat Msv B på över 60% på två olika Fjordhästar.
Jag kan också peppa med att jag placerade mig i MsvC (flera vinster i lättare klasser) med en häst som var korsning mellan vbl travare och ardenner Heja er!Så bra!
Vi får väl se hur det blir när vi har tränat lite mer.
Alltså, den rosetten!!! Jättekul när klubbarna lägger lite extra krut på rosetterna! Grattis!Vi fick vinna idag och det var roligt! Men det bästa var utan tvekan att det var så roligt att rida och Zacke kändes faktiskt toppen. Lite missar här och var förstås men på det stora hela så mycket lydigare och jag fick lite Barbkänsla. Får se om jag vill rida nån mer MsvC i år nu när vi uppenbarligen kan tävla på träns.
Visa bifogad fil 128673
Den är pytteliten. Ser mkt större ut på bild, men helt klart en fin modell! Är roligt när det är lite annorlunda design!Alltså, den rosetten!!! Jättekul när klubbarna lägger lite extra krut på rosetterna! Grattis!