Dressyrfolkets lindor-tråd! *Bildtråd*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Dressyrfolkets lindor-tråd! *Bildtråd*

Ett par till. Acryl med innerdelen i fleece.

52294423_1.jpg

Åååååh :love: Såååå snygga :)

Knapplån!

Här är de flesta av mina (har ett par gröna fleece och ett par grå fleece också, som ligger och väntar på att få tvättas :p )
lindor.jpg

Uppifrån vänster:
- Svarta fleece från ÖB :D
- Lila fleece, Showmaster
- Marinblå fleece, Showmaster
- Ljusblåa elastiska av okänt märke
- Vita elastiska av okänt märke
- Gröna elastiska Aerborn
- Gula elastiska Equiline :D

De är underbara lindor båda två kan jag ju säga! :love: När jag börjar jobba ska jag köpa fler av de märkena...

Jag köpte dem på tradera så jag har ingen aning om riktigt pris eller märke eller vars man kan köpa dem!
Men de verkar vara hyffsad kvalite iallafall! Jag tycker om dom!

Riktigt snygga iaf, :D

Har allt för många par benlindor, men här är två av mina favoriter i alla fall :p

17109806.jpg

De bruna är BR's elastiska som matchar mitt schabrak perfekt och de ljuslila är från H*rze, Happy go lucky ni vet :D

Det andra på bilden är min tidiga julklapp av min pojkvän :p

Min kamera är dum. Eller rättare sagt min mobil! Knäppte faktiskt kort på mina knallgula lindor idag. Men man såg ju knappt att de var gula. Så ni får nog vänta tills jag kommer ihåg att ta med den riktiga kameran ;)

Beige börjes fleecelindor
17141979.jpg

Grönaktiga fleecelindor från Horze
17141980.jpg

Dessa anlände idag! ;) Anlände även ett par cerise från Gekås, men dessa har ni väl sett redan? Ni kanske får se dom på hästen sen istället ;)

Det här är det första fleece-lindorna jag köpte (för typ 100 år sen :o) så jag minns varken märke eller pris men de var väldigt tunna och tappade formen ganska fort så dom var nog billiga :p
1193636785059748183S600x600Q85.jpg

Ljusgrå fleecelindor köpta på Kings Saddlery för 199 kr. Tjocka och lagomt långa (4 m)
2701937400059748183S600x600Q85.jpg

Ljusblå fleecelindor köpta på Börjes för 99 kr. Helt ok kvalité
1467052140059748183S600x600Q85.jpg

Vita fleecelindor köpta i Falsterbo (sjöhagens) för 99 kr
Perfekta men används mycket sparsamt (orkar inte tvätta dom jämt :crazy:)
nyatrnset.jpg

Åh, glömde ju

Jag har ju ett par beiga (något tyskt märke) De är lite för korta bara
2843314900059748183S600x600Q85.jpg

svarta mullvadsgrå,bruna & rosa kommer från öb (fleece) 29kr för fyra st lindor
dom lila är jääätte gammla köpdes på en hästaffär i s-tälje tror dom kostade 100kr(va så läääänge sen:smirk:)
Dom vita kommer ja inte ihåg vart ja köpt dom,men ruggit sköna (acryl) tror priset va runt 100 kr där med
Dom gröna är från hööks(acryl???) med tillhörande täcke o grimma:D, priset var väl runt 150kr(nåt sånt,kan inte komma ihåg allt;))
http://
http://
sorry för STORA BILDER:o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 200
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 580
Senast: Ceta
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 780
Senast: Anonymisten
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 611
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar