Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den här Moa som pratade med GB i pausen kan kommentera mer, hon var trevlig!
Åh vad underbart det lät, jag vill också haNu är jag ikapp i sändningen och har en kopp te och kladdkaka.
Jag har gått vidare från scones till ostbågarNu är jag ikapp i sändningen och har en kopp te och kladdkaka.
Gick precis till affären för att köpa ostbågar och lyckades låsa ute mig själv, men precis nyss blev jag insläppt. Bra timingJag har gått vidare från scones till ostbågar
Jag har gått vidare från scones till ostbågar
Haha, då är kvällen räddad! Annars hade du i alla fall haft ostbågarGick precis till affären för att köpa ostbågar och lyckades låsa ute mig själv, men precis nyss blev jag insläppt. Bra timing
Jag bytte till tyska Clipmyhorse för en stund sen och hittills har ingen sagt nåt, kommentatorn verkar ha tagit ledigt ikväll. Men den engelska är igång och kommenterar alltså?Vem kommenterar på engelska streamen? Så skönt med någon som är meste dels tyst och man bara får kolla
Japp, men han säger inte så mycket under själva ritterna. Behagligt, tycker jag!Jag bytte till tyska Clipmyhorse för en stund sen och hittills har ingen sagt nåt, kommentatorn verkar ha tagit ledigt ikväll. Men den engelska är igång och kommenterar alltså?
Tyska började efter ritten ocksåJapp, men han säger inte så mycket under själva ritterna. Behagligt, tycker jag!
Yes den är igång mycket skönt med någon som håller käft under ritten håller jag med om!Jag bytte till tyska Clipmyhorse för en stund sen och hittills har ingen sagt nåt, kommentatorn verkar ha tagit ledigt ikväll. Men den engelska är igång och kommenterar alltså?
Tycker det var lite stelt, hade kunnat jobba mer genom ryggen mer. Edit: Inser att jag genom att svara implicit påstår att jag kan mer än du, vilket jag inte hävdar. Men det var det jag tyckte ändåKan någon med bättre kunskaper än mig ge en kort kommentar om Lyle som rider nu? Det är något som skaver i min ögon men det var evigheter sen jag tittade på dressyr senast.
Hon sa visserligen "... inte babbla om det under küren". Det = namnet på domarna.Haha, Maria höll med mig om att man inte ska babbla under küren.