Görel
Moderator
Jag tänker detsamma, och skäms lite.Alltså allt är korrekt mer eller mindre hos Juliet och så, men lite tråkigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänker detsamma, och skäms lite.Alltså allt är korrekt mer eller mindre hos Juliet och så, men lite tråkigt.
Jag tycker det är alltför mycket gapande, intrycket blir oharmoniskt.Snyggt ridet av båda svenskorna, tycker faktiskt att Ramel ryckt upp sig lite, förut såg hästen lite trist ut i munnen.
Vi har döpt om den spanska skimmeln till den spanska coben här hemma. Så söt!
Du sa ju nyss att det inte var AM=AnnaMaria hur ska du ha detAnnaMaria heter hon.
Jag tycker det är alltför mycket gapande, intrycket blir oharmoniskt.
Det är Maria Wiberg som kommenterar tillsammans med Gunilla. Jag tycker det är mycket bättre, de har en bättre personkemi eller någotDu sa ju nyss att det inte var AM=AnnaMaria hur ska du ha det
Det kanske det varFast jag tyckte det var värre förut...
Det är Maria Wiberg som kommenterar tillsammans med Gunilla. Jag tycker det är mycket bättre, de har en bättre personkemi eller något
Musiken borde ha sköts bättre, just nu är det ju rakt av svårt att höra den. Och Ramel vad är de som händer i byten och ökad galopp?. Min partner hänvisar till vilda sexscener när hon rider...
Jag trodde du frågade vem AM är. Ikväll är det Maria som kommenterar.Du sa ju nyss att det inte var AM=AnnaMaria hur ska du ha det