Nu får jag upp sådär igen att programrättigheterna gått ut, fattar inte vad som är felet med min SVTplay.
Konstigt själv kollar jag på tv testa att ta bort appen och installera igen kanske?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu får jag upp sådär igen att programrättigheterna gått ut, fattar inte vad som är felet med min SVTplay.
Det var min medMin första tanke: nu blir buke glada! (kommentatorn)
Jag kom precis in, vad är det med kommentatorn?Min första tanke: nu blir buke glada! (kommentatorn)
Det är inte AM som ingen på buke verkar gilla... snällt sagtJag kom precis in, vad är det med kommentatorn?
Ja det hör jag ju nu att det är Maria!Det är inte AM som ingen på buke verkar gilla... snällt sagt
Kollar på hemsidan, fick bara vänta ett tag så fungerade det. Men jättemärkligt att det står så iblans öhtKonstigt själv kollar jag på tv testa att ta bort appen och installera igen kanske?
Vem är detDet är inte AM som ingen på buke verkar gilla... snällt sagt
Mitt knep på alla sidor som krånglar är att öppna dem i inkognitofönster Är inget datageni så kan inte massa coola lösningar men det fungerar faktiskt förvånansvärt oftaKollar på hemsidan, fick bara vänta ett tag så fungerade det. Men jättemärkligt att det står så iblans öht
Min första tanke: nu blir buke glada! (kommentatorn)
AnnaMaria heter hon.Vem är det
Tittar faktiskt på trav