Apropå att kommentering inte har varit helt adekvat under dressyren kanske vi kan föreslå för SVT att bukes kommentarer livestreamas i botten av bilden till nästa mästerskap? Då behöver de inte skicka någon kommentator alls utan bara intervjuare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tyckte det här var ryckande och slitande! Men jag minns att flera (kanske du?) skrev det om specialen. Jag var lite hjärntrött vid det laget och kunde inte riktigt smälta intrycken längre. Men tyska kommentatorn var väldigt entusiastisk och det förvånade mig lite, och det var samma nu, en rätt rejäl diskrepans.Det var betydligt bättre än specialen tyckte jag. Då var det ett himla ryckande.
Håller med, tyckte det var ännu värre då.Det var betydligt bättre än specialen tyckte jag. Då var det ett himla ryckande.
Ska se om det vid tillfälle med fräscha ögon.Håller med, tyckte det var ännu värre då.
Jag är glad att Maria använder rätt titel på kronprinsessan Mary. Anna-Maria har ju konsekvent sagt prinsessan Mary
Ett spel?Werndl red till musik från Civilization IV, det hade jag inte väntat mig
Japp! Den heter Baba YetuEtt spel?
Gillar Frys Best of British-musik.
Hästen hade "valt musiken själv" så gulligtGillar Frys Best of British-musik.