Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
30 bästa går vidare så det stämmerHar jag räknat rätt om jag säger att Juliette gått vidare till specialen även om alla som är kvar slår henne? Hoppas det, men nån här kanske är bättre på att tänka för hon är 6a nu och 24 kvar om jag inte räknat helt tokigt
Tror hon menar att den drar in frambena under sig också och triangulerarSåg just CDs ritt, fantastisk! Men den svenska expertkommentatorn sa att hästen blev trång mellan fram och bak i piaffen, att hon kommer behöva jobba på att behålla samma avstånd mellan fram och bak in i piaffen. Men är det inte det man vill? Att hästen sätter sig på bakdelen så den kommer in under och framdelen upp? Då blir det ju ett kortare avstånd mellan fram och bak.
Nja, nu blir det nog väldigt svårt att komma in på medaljplats för Sverige...
Började bra men missar i Piaff/passage övergångarna som drog ner mktHur gick det för Therese?
Lite för avslappnad menar du?Den japanska hästen ser väääldigt avslappnad ut!
SAS ställde in vårt direktflyg Arlanda - Billund så jag fick boka till Århus via Köpenhamn ist med 1,5 timmes väntetid.Problemet för min del (vet att svaret inte var riktat till mig)var att enda direktflyg hem gick innan klockan 7 på morgonen. Alla andra flyg var typ mellanlandning i Amsterdam eller annan europ3isk stad med minst 5 timmars väntetid. Boenden inne i Herning verkade inte vara något problem mot slutet av veckan iallafall. Biljetter fanns också gott om till tävlingarna.