Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej?Satte på clipmyhorse, test 30 dagar, men bildkvalitén är ju katastrof?
Satte på clipmyhorse, test 30 dagar, men bildkvalitén är ju katastrof?
SVT borde göra ett inlägg om olika gångarter, rörelser, bedömningspunkter och så som kan ligga på play och frontas inför varje sändning. Det skulle de nog vinna tittare på!
Skrev till Clipmyhorse och frågade vem kommentatorn är, hittade ingen info om det. Passade även på att berätta vilket kanonbra jobb personen gör, för sånt ska man ju också komma ihåg att säga.
Ja man kan välja kommentarsspår. Svenska finns nog inte men däremot norska.Har de kommentarer på olika språk?
Ja man kan välja kommentarsspår. Svenska finns nog inte men däremot norska.
Vet inte vad superbra är, men aldrig haft problem med något annat så vet inte varför det där var så dåligtJa, du måste tyvärr ha superbra bredband.
Vet inte vad superbra är, men aldrig haft problem med något annat så vet inte varför det där var så dåligt
Jag har inte superbra bredband och jag har inga problem, förutom när jag skulle kolla direkt på TV:n, men det är nog TV:ns problem. Nu delar jag istället datorn med TV:n via Apple TV och nu funkar det hur bra som helst. Hjälper ju inte er såklart, men ni kanske kan kolla på Clipmyhorses support-sida?Nä, jag har inte heller problem med andra streamingtjänster, bara med clipmyhorse.
Vad är det för grej? Har inte hunnit höra/se nåt sånt förut.Så fint att se en support-grej för Ukraina igen!
Polska ryttaren har ett sånt litet band i Ukrainas färger på sin uniformVad är det för grej? Har inte hunnit höra/se nåt sånt förut.
Jag har inte superbra bredband och jag har inga problem, förutom när jag skulle kolla direkt på TV:n, men det är nog TV:ns problem. Nu delar jag istället datorn med TV:n via Apple TV och nu funkar det hur bra som helst. Hjälper ju inte er såklart, men ni kanske kan kolla på Clipmyhorses support-sida?