Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
S**t jeg glemte feltritt VMOkej! Såg att man kunde få en gratismånad men det känns viktigare att spara för att kunna se fälttävlan Jag får fortsätta hänga med Gunilla och Annamaria
Ja om du inte vill komma hit och hänga med oss, men det är kanske lite långtOkej! Såg att man kunde få en gratismånad men det känns viktigare att spara för att kunna se fälttävlan Jag får fortsätta hänga med Gunilla och Annamaria
Exakt! Tänkte också på tennis!Blev galet irriterad på publiken igår. Har sagt det förut, men säger det igen, att jag är tennistjej också och van att där får man knappt andas för då blir man blickad av alla. Förväntas vara absolut knäpptyst under en tennismatch medan spel pågår. Då är det bara larviga tennisspelare man ska ha respekt för, här är det ju levande djur vars reaktioner vi aldrig kan styra helt över. Borde vara självklart för publiken att avvakta tills programmet är klart.
Har nån en länk till en startlista där de individuella tiderna för ryttarna framgår, kollade på FEIs hemsida men hittar bara dör lagen framgår och en med liveresultat där inte tiderna framgår. Ville kolla in när de riktigt intressanta ryttarna kommer.
HärHar nån en länk till en startlista där de individuella tiderna för ryttarna framgår, kollade på FEIs hemsida men hittar bara dör lagen framgår och en med liveresultat där inte tiderna framgår. Ville kolla in när de riktigt intressanta ryttarna kommer.
https://results.hippodata.de/2022/2124/docs/s_d1-i.pdfHar nån en länk till en startlista där de individuella tiderna för ryttarna framgår, kollade på FEIs hemsida men hittar bara dör lagen framgår och en med liveresultat där inte tiderna framgår. Ville kolla in när de riktigt intressanta ryttarna kommer.
Vad skoj! Ekipaget fick många komplimanger kring sin potential för framtiden från det tyska kommentatorn i alla fallUsj, ikke så bra for Trude...
Litt spesielt VM for meg, 2 fra rideklubber jeg har ridd for, og en som red på rideskolen på timen før min, som representerer Norge.
Det är verkligen så långtråkigt att det i princip är samma kommentarer hela tiden. Räkna byten, saxen är svår, hästen går på toaletten, för mycket framåt i piaffen. Det blir så ytligt och tråkigt.Nu skrev jag det här till svt-hästar på IG.
Hej. Önskar att Gunilla förklarade mer vad som är bra och inte. Vad hade ryttaren kunnat göra för att det skulle vara bättre? Vi vet att det är 15 byten i varje vid det här laget . Tänker att det är mest nördar som tittar, de som inte är insatta orkar inte se så länge och vi andra vill gärna lära oss mer.
Isabell, som rir kl 17, er det sterkeste equipaget, gleder meg til å se henne. Husker henne fra rideskolen. Hun var litt for cool til å være venn med megVad skoj! Ekipaget fick många komplimanger kring sin potential för framtiden från det tyska kommentatorn i alla fall
Och nyss så kom det ett Nej! Ingen förklaring till vad som var dåligt.Det är verkligen så långtråkigt att det i princip är samma kommentarer hela tiden. Räkna byten, saxen är svår, hästen går på toaletten, för mycket framåt i piaffen. Det blir så ytligt och tråkigt.
Ja så har det ju varit flera gånger!Och nyss så kom det ett Nej! Ingen förklaring till vad som var dåligt.
Det är verkligen en enorm kvalitetsskillnad jämfört med de engelska och tyska kommentatorerna. Vet att jag tjatar men tycker det är viktigt att notera att det faktiskt går att göra det på ett HELT annat sätt, på en helt annan nivå, och jag tycker svenska tittare förtjänar bättre. (Det är vi nog alla överens om.) Kanske borde SVT titta på utländska sändningar för att se skillnaden? Om de inte redan gjort det?Ja så har det ju varit flera gånger!
Jag förstår inte heller. Det är skitbra att dom sänder så mycket, men man tappar ju intresset. Nu har jag covid så jag har inget bättre för mig ändå men i vanliga fall hade jag nog stängt av för länge sen tyvärr.Det är verkligen en enorm kvalitetsskillnad jämfört med de engelska och tyska kommentatorerna. Vet att jag tjatar men tycker det är viktigt att notera att det faktiskt går att göra det på ett HELT annat sätt, och jag tycker svenska tittare förtjänar bättre. (Det är vi nog alla överens om.) Kanske borde SVT titta på utländska sändningar för att se skillnaden? Om de inte redan gjort det?
Här får jag liksom ingående analyser av varje ekipage, hittar inte namnet på kommentatorn så vet inte hennes bakgrund, men det är en otroligt kunnig person som kan formulera sig snabbt och väl och leverera det hela på ett trevligt sätt. Liksom, har tanken ens slagit de svenska kommentatorerna att researcha ekipagen innan om de inte vet något om dem?