Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo hon kommenterar någon gång ibland och det är sååååååå mycket bättreHar inte sett så mycket av henne men fick ett bra intryck av det lilla!
Och ändå är det mycket bättre än tidigare! Då uttalade hon det mesta på engelska istället för den tyska som det skulle vara
Lennard var väl pga blod.Är det någon som har koll på varför de två övriga ströks?
Csaba Szkola och Gaylene Lennard?
Deppigt!Lennard var väl pga blod.
Okej! Såg att man kunde få en gratismånad men det känns viktigare att spara för att kunna se fälttävlan Jag får fortsätta hänga med Gunilla och Annamaria
Det är verkligen en enorm kvalitetsskillnad jämfört med de engelska och tyska kommentatorerna. Vet att jag tjatar men tycker det är viktigt att notera att det faktiskt går att göra det på ett HELT annat sätt, på en helt annan nivå, och jag tycker svenska tittare förtjänar bättre. (Det är vi nog alla överens om.) Kanske borde SVT titta på utländska sändningar för att se skillnaden? Om de inte redan gjort det?
Här får jag liksom ingående analyser av varje ekipage, hittar inte namnet på kommentatorn så vet inte hennes bakgrund, men det är en otroligt kunnig person som kan formulera sig snabbt och väl och leverera det hela på ett trevligt sätt. Liksom, har tanken ens slagit de svenska kommentatorerna att researcha ekipagen innan om de inte vet något om dem?
Skulle SVT inte kunna rekrytera någon dressyrdomare som har lätt för att förmedla sin kunskap på ett pedagogiskt och trevligt sätt?
Jag tycker iofs att Lars Christensen är den enda hyfsade svenska kommentatoren.
Min killgissning? De är billiga och svt har liten budget.
Det stämmer säkert, samtidigt är nog många kunniga så pass frustrerade vid det här laget att de skulle kunna tänka sig att ställa upp pro bonoMin killgissning? De är billiga och svt har liten budget.
Eller så skippar SVT kommentatorerna heltDet stämmer säkert, samtidigt är nog många kunniga så pass frustrerade vid det här laget att de skulle kunna tänka sig att ställa upp pro bono
Jag tycker att Lotta Björe är bra. Hon är kunnig, har koll på både ryttare och hästar, kommenterar på en nivå som ger mig som kunnig något, och får mina vänner som inte är hästkunniga att förstå bättre.Jag tycker iofs att Lars Christensen är den enda hyfsade svenska kommentatoren.
Min killgissning? De är billiga och svt har liten budget.
Lusitano sades det här.Nån som vet ras på polskans häst? Eller kan översätta "CRUZADO PORTUGUES" åt mig?
På Svanlunds tid brukade jag maila info om olika stammar vilket lästes upp i kommande sändning. Nu för tiden vet jag inte hur man ska lyckas nå fram.
Lusitano sades det här.
Yngsta dottern i alla fall. Vi bodde granne på landet när jag var barn, det är tack vare honom som jag blev hästintresseradSvanlund hade väl två döttrar som tävlade, om än inte på elitnivå.
Nu kommer Astorias pappa