Dressyr OS 08

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Dressyr OS 08

Den må vara out of date och tråkig, men för mig handlar kür om att hästen ska "dansa" i takt till musiken, vilket jag tycker att Brink lyckas med bättre än alla (3 ryttare :D) som varit inne före honom.

Mycket bra gjort tycker jag och rätt gulligt att han pussar på hästen sen också :D

*kl* Kom precid hem från jobbet så jag hann bara se slutet av Jans ritt, vad säger ni om poängen ni som såg hela ritten?

åh, "sweden in the lead", big shocker... NOT. Vad får han poängen för??

nej briar är inte min favorit^^

Vilken fin uppvisning! Briars bästa hittills under det här OS!
Småmissar men han såg väl ihopriden ut nu och var väl värd sina poäng!

Tyckte att han red för mkt med oroliga händer- igen.
Missade hela travprogrammet:crazy:

Bra resultat dock:banana:
Han har väl ridit på 76 förr, men domarna ligger ju lågt.

Men vad olika ni skriver!!!

Jag får inte igång sändingen, vad fick han då, det såg ju bra ut ju!!!

Helheten var bättre än hans föregångare, men vist har de gjort bättre ifrån sig. Men med tanka på omständigheterna så tror jag de gjorde det bästa av situationen - så skulle jag samanfatta hans ritt :D

Den må vara out of date och tråkig, men för mig handlar kür om att hästen ska "dansa" i takt till musiken, vilket jag tycker att Brink lyckas med bättre än alla (3 ryttare :D) som varit inne före honom.

Mycket bra gjort tycker jag och rätt gulligt att han pussar på hästen sen också :D

Det tyckte jag ocksa, varför ändra när man har en riktigt bra kür?

Sen tyckte faktiskt jag ocksa att det var lite hjärtvärmande att han gav hästen en puss - han och Briar trivs verkligen ihop, och det syns.

71,205 % totalt, 73 för dagens ritt....

RK NOC Horse No. Rider Horse GPS Technical/Artistic & (Rank) Total Rk GPF Total GPS + GPF
%Score Rk E H C M B %Score Rk
1 SWE 248 BRINK Jan BRIAR 68.960 (13) 7.100 (1) 7.100 (1) 6.800 (2) 7.200 (1) 6.950 (3) 35.150 (1) 73.450 (1) 71.205
7.700 (1) 8.100 (1) 7.500 (2) 7.500 (1) 7.500 (3) 38.300 (1)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 161
Senast: Bison
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 264
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
371
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
11 192
Senast: Oh_really
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar