Dressyr OS 08

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Dressyr OS 08

Charlotte1975, Jan ska ju lägga ner landslagsridningen så jag tror inte att han investerar pengar i ny Kür musik enbart för detta OS då, tyvärr :cry:

Han är 48år... nästa OS skulle han ju vara 52år och ska fortsätta med Tullstorp på heltid tror jag det var

han borde korta ner sitt slut, det är aaalldeles för långt...
Sen ser det ut som hästen drar sig framåt med frambenen ist för att skjuta sig framåt med bakbenen.. dags att byta häst??

men hade han inte gjort en ny kur?

har för mig att jag läste det precis inna os, men han då inte visste vilken han skulle använda!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 161
Senast: Bison
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 264
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
371
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
11 192
Senast: Oh_really
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar