Dressyr OS 08

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Dressyr OS 08

hon rider jämnt och fint men carex är lite för tung och ser inte så energiskt ut som jag skulle vilja, musiken är ju väldigt fartig och rockig och "här-är-jag"ig men jag tycker inte han lever upp till det tyvärr..:S

hon ser inte överdrivet nöjd ut heller..^^

Näe spelaren lägger av efter 20 minuter blir ni utslängda då och får göra om allt från början inklusive uppdatera sidan 5-6 gånger innan den visar alla länkar? Jag blir ju tokig. Skulle bara uppdatera så den säkert inte skulle stänga av under Tinne. Yeah morr.

Det var mitt eget fel :p hade två fönster igång samtidigt med lika hög musik på båda!! haha , dum jag är !

Lite trist tycker jag men bättre än specialen, kunde hon iaf inte ha fått slagit Anderas Helgstrand :(

Fick likadant:mad:

Skulle vilja sätta hans nerver i benen- ser lite sövt ut- kvickare ben:angel:

Hur går det för Tinne? Den enda jävla ritten jag vill se och så fungerar inte den här piiiiiip spelaren. Morr.

Tyckte Tinne såg spänd ut och red inte på max, utan mera på säkerhet, vilket säkert är klokt, men man har ju ingen aning.

carex så "tråkig" ut.

Fick likadant:mad:

Skulle vilja sätta hans nerver i benen- ser lite sövt ut- kvickare ben:angel:

haha ja verkligen, ge solos carex den ryska hästens ben!!! och tada! en världsstjärna är född;D

äre paus nu?

Det var snällt att de visade dom för jag missade hans ritt. Man kan ju undra hur länge han får ligga på första plats också.

Ja, jag håller med, ville se lite kvickare ben och lite mer stuns i stegen, men ändå bra jobbat tycker jag!

Nu kom min spelare igång igen. Roligt att se små människor som knatar omkring. Inte. ;) Den hinner lägga av igen lagom till pausen...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 161
Senast: Bison
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 264
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
373
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
11 192
Senast: Oh_really
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar