Dressyr OS 08

Status
Stängd för vidare inlägg.

Superselma

Trådstartare
Vet inte om moderator tycker det är ok att öppna en ny tråd, men i alla fall.. :grin: Denna gång skippar vi att diskutera vad som hänt och fokuserar på vad som ska hända!

Jag skulle vilja veta lite mer. Om jag inte har helt fel för mig så ska väl küren sändas imorgon? Vilka ska starta? Nån som vet live tiden eller SVT24 tid?

Sv: Dressyr OS 08

för er som har tillgång till dansk tv så verkar DR2 sända all hästsport live, brukar börja 13.15 :)

Tinne och Carex :bump:
Brink och Briar
Och så Anky och Isabell så klart.... Och en massa andra...

Vet inte om moderator tycker det är ok att öppna en ny tråd, men i alla fall.. :grin: Denna gång skippar vi att diskutera vad som hänt och fokuserar på vad som ska hända!

Jag skulle vilja veta lite mer. Om jag inte har helt fel för mig så ska väl küren sändas imorgon? Vilka ska starta? Nån som vet live tiden eller SVT24 tid?

Imorrn 13.15 startar de 15 som kvalade in från GPspecialen. Däribland: anky, isabell, tinne, brink och helgestrand. SVT24 lär sända dressyren typ 1520 lr nåt tror jag.

Vad tror ni allihop nudå? Isabell Werth lr Anky van Grunsven (lr en jätteskräll från någon annan)?
Personligen tror jag att det kommer att bli stenhårt mellan damerna i toppen;D Jag hoppas på Anky men hon kommer att få kämpa gärnet och jag tror att hennes nya musik är till hennes nackdel..:grin: Menmen, HEJA anky:angel::bump::p

Jag vet inte vad jag tror egentligen efter att jag såg dem i lördags då jag nog tyckte Isabell fick lite väl höga poäng. Tyckte nog Anky skulle haft högre än Isabell där:banana:

Senast ändrad av en moderator:

Jag vet inte vad jag tror egentligen efter att jag såg dem i lördags då jag nog tyckte Isabell fick lite väl höga poäng. Tyckte nog Anky skulle haft högre än Isabell där:banana:

Håller faktiskt med , men det gör inget för Anky kommer vinna iallafall. Domarna skall bara skaka om lite i dressyrvärlden och prioritera det klassiska i dom vanliga programmen efter allt tjafs och rabalder som varit med träning osv och sedan när cirkusprogrammet kommer dvs kuren så vinner Anky så får dom fram att hon kan vinna cirkusen iallfall och guldmedaljen på köpet.

:rofl::bow:

Ankys kür är oslagbar om man ska jämföra med isabelles. Om nu inte isabell har en ny förstås, men det har hon väll inte?

Så anky går ut sist alltså lr? Jag tyckte startlistan såg lite flummig ut:D

Så anky går ut sist alltså lr? Jag tyckte startlistan såg lite flummig ut:D

Självklart, den där startlistan är helt korrupt alltså och knappast "lottad" snacka om tanke bakom den listan :angel:

Dom fem bästa startar alltid sist men inte sjutton hade det varit spännande om Anky ridit som nr 11

Som sagt Kyra kan nog var lugn för sitt rökeri :rofl:

Senast ändrad:

KL

Och vad kan man se när på tv? Någon som vet?

(Säg att det finns något sent, jag har möten på em och ska rida två hästar på kvällen, klantig planering:eek::mad:)

Är det någon som kan se på programtablån för dagens os-sändningar på SVT24 vilken tid dom sänder dressyren?:bump:

Kan man inte se på svt play senare eller nåt? Jag vill vill vill se men antagligen kommer jag inte kunna vara hemma just då... suck.

Är det någon som kan se på programtablån för dagens os-sändningar på SVT24 vilken tid dom sänder dressyren?:bump:

Jaa, SVT 24 sänder ett sammandrag kl: 17.00 - 18.00 :mad: :mad:
Och jag som trodde att de skulle direktsända küren.... :cry:

Du kan nog se det på OS-länken.
det finns allt möjligt att se- även de första dressyrdagarna.

Jaa, SVT 24 sänder ett sammandrag kl: 17.00 - 18.00 :mad: :mad:
Och jag som trodde att de skulle direktsända küren.... :cry:

Vad trodde du.:rofl:
De visar säkert bara halva segerritten:mad:
De som bestämmer vad som ska visas föredrar ju t o m speedway- mansdominerat.

hmm.. okej. Så om man vill se hela dressyren överhuvudtaget får man göra det på live kanalen kl 13.15.
Har jag fattat rätt?

Vad trodde du.:rofl:
De visar säkert bara halva segerritten:mad:
De som bestämmer vad som ska visas föredrar ju t o m speedway- mansdominerat.

:rofl:
Ja du har så rätt... Tror du de ens visar segerritten? (Med tanke på att det inte lär vara ngn svensk...) ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 146
Senast: Bison
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 264
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
367
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
11 192
Senast: Oh_really
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar