Dressyr OS 08

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Dressyr OS 08

De som säger att politik och sport inte hör ihop måste ha haft några liv på antiken :cool: Numera är det ju ganska oundvikligt, vare sig man vill eller inte.

Så länge det är människor som styr sporten så kommer den vara orättvis... kanske är det tjusningen med hela saken?

Tjusningen är möjligen det där gemensamma att samlas kring för folk, att heja på sitt land, att alla är engagerade osv, om jag förstår sportfånar rätt:cool: Jag är väldigt väldigt oengagerad i sport så jag ska väl inte uttala mej, men lite kul är det när alla tittar på om den och den svensken ska lyckas, fast rätt torftigt ur gemensamhetsperspektiv kanske man kan tycka.

Jag vet knappt vad som pågår trots att folk i omgivningen tjatar om att nu hoppar Holm osv........Sätter man sej att titta kan det vara lite spännande men lätt att undvara ändå....

Så det tror jag är tjusningen med sånt här för folk i allmänhet, men sen de ekonomiska intressena har ju sin egen drivkraft.

När det gäller politiken är det väldigt märkligt hur man kan bortse från den för att det är sportjippo på gång.....

skynda dig att få igång den, de har inte börjat rida än!!:bump:

Skönast att de har 3 JÄTTELÅNGA genomgångar om vad freestyle är, en på engelska, en på franksa och en på nåt kinesiskt språk;D

Senast ändrad av en moderator:

Jag tyckte båda fick nån % för mycket. Men det är utifrån den där "känslan" som man inte ska döma ritter ifrån

:rofl: så jag är tyst eftersom jag inte har några värdiga argument

Jag tänkte att tjusningen var en strävan efter en helt rättvis bedömning på en tävling - det vore häftigt! :bump:

hm.. attans:crazy:

Äre nån som vet ifall man ska tro på det som står i högerkanten om att uppspelningen stoppas efter 20 min?

NAJS!!

Jag kom just på att jag hoppas på ryskan som 3a;D älskade hennes häst alltså:love:

Ja, det ska man! Du kan gardera dig genom att ha två rutor igång samtidigt med ljudet avstängt på den ena. När den första rutan stängs av efter 20min är det bara att titta på den andra, under tiden du får igång den första igen, så missar du ingenting...hängde du med? :D

Det var nån intelligent buke-människa som tipsade om det för nån dag sen! :bow:

men åh min dator vill inte alls:crazy::devil:

har kunnat kolla på gymnastik hela dan men nu när den SKA funka så strejkar den!!!:eek::cry::cry:

nej inte bara du... det är inte direkt nån struktur.. jaja, hästen är fin:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 154
Senast: Bison
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 264
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
369
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
11 192
Senast: Oh_really
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar