Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
à h vad hÀrligt vÄrigt ni har det.Empa bakar pÄ. Idag fick hon sola lite, 9 grader och strÄlande sol dÄ Äker tÀcket av. Empa verkar bÀra fölungen pÄ ett sÀtt som gör det vÀldigt tydligt att hon Àr drÀktig. Hon har ju "bara" gÄtt 215 dygn ish. Men nÀr jag kÀnner pÄ henne Àr hon inte överdrivet fet, revbenen kÀnns tydligt. Vill inte riktigt tÀnka hur hon kommer se ut som högdrÀktig
Aja, hon Àr det finaste jag vet
Visa bifogad fil 86817
Varför inte?Ja man fĂ„r anpassa sig till det stallĂ€garen bestĂ€mmer. Men jag hade inte gjort en sĂ„dan anpassning âfrivilligtâ om inte stallĂ€garen sagt att det ska ske.
DÄ hÄller vi tummar och hovar dÄNu Àr det nÀra!! Vi har haft 8 grader pÄ dagarna i typ en vecka och om fölet inte kommer inatt sÄ kommer det nog under morgondagen
Heja heja! SÄ spÀnnandeNu Àr det nÀra!! Vi har haft 8 grader pÄ dagarna i typ en vecka och om fölet inte kommer inatt sÄ kommer det nog under morgondagen
Nu mÄste du skapa en föltrÄd sÄ vi fÄr se bilderCa 00.50 tittade första fölet för Äret ut
Det blev en liten fuxtjej med tvÄ vita strumpor fram och en strimblÀs.
Hon var snabbt uppe sjÀlv och har Àtit osv. Mamman sÄg lite fundersam ut nÀr fölet kom men verkar axlat sin nya roll direkt med bravur.
Det fÄr bli nÀsta person som fÄr föl Àran att göra. Jag lÀgger aldrig ut bilder hÀr tyvÀrrNu mÄste du skapa en föltrÄd sÄ vi fÄr se bilder
Var Àr bilden????Ca 00.50 tittade första fölet för Äret ut
Det blev en liten fuxtjej med tvÄ vita strumpor fram och en strimblÀs.
Hon var snabbt uppe sjÀlv och har Àtit osv. Mamman sÄg lite fundersam ut nÀr fölet kom men verkar axlat sin nya roll direkt med bravur.