Jag älskar looken på de där gamla kloka stonaDagens mammamagar, först matriarken med b.f. den 7/5 på 340 dygn. Här ser man ganska tydligt att det inte är så långt kvar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag älskar looken på de där gamla kloka stonaDagens mammamagar, först matriarken med b.f. den 7/5 på 340 dygn. Här ser man ganska tydligt att det inte är så långt kvar
Men vad spännande, har träffat en sådan korsning förut som var en helt underbart trevlig ridhästNu vill min fina Jasmin också vara med på bild här och inte gömma sig längre
Dehär är alltså mitt 11 åriga haflingersto som är dräktig med Magic Park. Inte alls som jag hade planerat och kanske helt fruktansvärt tokigt! Men dräktig blev hon tillslut och vi får se vad som förhoppningsvis kommer ut runt midsommar.
Jag hade egentligen valt Bocaccio Arden för att få ett ponnyföl men det ville inte alls. Hon samlar på sig vätska under brunst, och min veterinär var väldigt tveksam om hon skulle bli dräktig alls när det misslyckats två gånger. Hon fick en chans till med hingstbyte och det skulle vara en med dokumenterat god fertilitet.
Idag dygn 209. Hon är en riktig pärla
Visa bifogad fil 86497
Nu vill min fina Jasmin också vara med på bild här och inte gömma sig längre
Dehär är alltså mitt 11 åriga haflingersto som är dräktig med Magic Park. Inte alls som jag hade planerat och kanske helt fruktansvärt tokigt! Men dräktig blev hon tillslut och vi får se vad som förhoppningsvis kommer ut runt midsommar.
Jag hade egentligen valt Bocaccio Arden för att få ett ponnyföl men det ville inte alls. Hon samlar på sig vätska under brunst, och min veterinär var väldigt tveksam om hon skulle bli dräktig alls när det misslyckats två gånger. Hon fick en chans till med hingstbyte och det skulle vara en med dokumenterat god fertilitet.
Idag dygn 209. Hon är en riktig pärla
Visa bifogad fil 86497
Hon rids fortfarande men bara i skogen. Hon har gått lite på halvfart sen vi började krångla med semin i maj. Dels pga det men vi bytte hovslagare och hennes framhovar kraschade totalt så hon var tvungen att vila. Satte igång henne när hon var runt dygn 45 och då var hon såå fin Så hade hoppats kunna trimma lite lagom hela vintern men nä, sen sa ifrån runt dygn 75 att hon inte tänkte ta i något mer med magen när jag försökte samla, så hon fick flytta tidigare till lösdriften där hon ska gå med föl. Så nu har hon stått på fri tillgång(!!!) på hö sen i början av november och bara ridits i skogen, men jag börjar förstå att hon nog inte är så tjock, hon är ju faktiskt dräktigSmärt och fin, är hon i träning? Kul att se en tung ras som är i bra hull.
Ja det hoppas jag denna kommer bli vi behöver fler snälla hästar som sånna som jag kan rida runt på bara för det är kul! Det blev inte enligt plan men ändå helt perfekt tillslutMen vad spännande, har träffat en sådan korsning förut som var en helt underbart trevlig ridhäst
En till som solat kulan, dygn 248.
Visa bifogad fil 86574
Så fin längtar tills det blir lite mer vår här med! Snö, is och slask. Men idag var de +6 grader i sol, känner att hoppet väcks Det blir vår iår medEn till som solat kulan, dygn 248.
Visa bifogad fil 86574
O nej, hon är inte så mörkbrun. Det är lera och jord… Dygn 264Min har också blottat magen i solen Visa bifogad fil 86630
Hur gör ni med kameran?
Jag har en kompis som bor tre meter utanför stallet. Så jag har fått låna hans internet. Kameran har wifi, nu skrev han och sa att han skall flytta, och internet försvinner till helgen. Finns de sim kort man kan köpa med bara surf på? Som man betalar en engångs kostad då? Och så har man fri surf ca 30 dagar?
Musten gick äna ur mig nu. Kunde han inte vänta en månad eller två med att flytta de är ju bara 1 1/2 månad kvar nu.