Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Går det att hjälpa dem på något vis när de får ödem under magen som högdräktiga? Hjälper det att promenera lite med dem? Hon är hemskt stillastående nu, hon står antingen stilla vid silagebalen, stilla 5 meter bort från silagebalen eller stilla inne i boxen
Jag tror Ponnymamman skrev om någon som masserade hennes dräktiga ton... Lymfmassage typ?
Ser ingen bild...Jag vet ju att man inte kan stirra sig blind på juvret eftersom ingen fölning är den andra lik men kan ändå inte låta bli att spekulera Hur upplever ni juvret på bilden? Snart dags? Eller är det långt ifrån klart?
Hej! Jag vet inte om jag ska starta en egen tråd om detta men tänker att ni borde ha erfarenhet om detta... Ser denna tjej dräktig ut? 6 årig kallblodstravare som jag lånat som sällskap över vintern och nu precis köpt av uppfödaren. Har tänkt att hon blivit lite tjock på fri tillgång men uppfödaren säger nu att de försökt få hon dräktig förra året men att de inte hittat något foster vid ul. Börjar dock bli misstänksam på magen... Hon har aldrig haft föl och var ganska tunn när jag fick hem henne i höstas. Ska dräktighetskolla hon till veckan! Är det vanligt att dräktighet missas vid ul nuförtiden?
336 dygn fortfarande ingen större förändring. Hur länge kan man gå med fullt juver egentligen
Vi är fortfarande alldeles skakiga. I natt vid 00-tiden kom ett fantastiskt vackert sto till världen under stor dramatik. Ett lättare felläge och en väldigt stor fölunge tillsammans med att stoet envisades med att lägga rumpan i väggen gjorde det svårt. Jag och pappa drog verkligen allt vad vi orkade för att få ut ungen medans mamma försökte få ut henne från väggen. När huvudet kom ut hängde tungan utanför alldeles blålila. Jag var säker på att vi skulle förlora ungen, jag var redan inställd på att det var stoets liv vi skulle försöka rädda. Men denna gång hade vi tur, båda lever
Stammen är Action Man Ask-Cornetto-Maraton
Vi är fortfarande alldeles skakiga. I natt vid 00-tiden kom ett fantastiskt vackert sto till världen under stor dramatik. Ett lättare felläge och en väldigt stor fölunge tillsammans med att stoet envisades med att lägga rumpan i väggen gjorde det svårt. Jag och pappa drog verkligen allt vad vi orkade för att få ut ungen medans mamma försökte få ut henne från väggen. När huvudet kom ut hängde tungan utanför alldeles blålila. Jag var säker på att vi skulle förlora ungen, jag var redan inställd på att det var stoets liv vi skulle försöka rädda. Men denna gång hade vi tur, båda lever
Stammen är Action Man Ask-Cornetto-Maraton